• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne: Hm.. "Intressant" (inte riktigt rätt ord.. men det får duga i brist på bättre..)med järnvärdet! Har heller aldrig hört ngt om det.. Men du får gärna skicka lite till mig om du vill..

Lappis: Skönt att känna att du mår bra!!

Imorgon ska jag göra cellprov.. är lite lagom nervös så där, men det blir säkert bra det med!

• MSW

September: Jag tror inte heller på truga, men jag gissar att det är lättare att säga när jag sitter här och fortfarande ammar mestadels och smakportionerna funkar!
    Men min fulla övertygelse är att det finns inte ett enda barn som är korkat nog att svälta.. Hon ser säkert till att få i sig tillräckligt!!

Vill någon vara snäll och påminna mig om det när/om A inte vill äta någon gång??

• MSW

AM: du får klippa bort ansiktet så att bara håret syns!!

Ananrs var det mycket att hålla tummarna åt idag, BVC, lönesamtal och allt vad det var!

Sweet: Låter verkligen jobbigt med magsjuka! Hoppas ni piggnar till snabbt!!

Här var det en lite lagom stressig morgon/förmiddag.. Men nu är det lugna gatan igen! Skönt!

Är inte så intresserad av syskonvagnsdiskussionen, men har märkt att jag funderar väldigt mycket på förlossningen, graviditeten, och hur det skulle bli nästa gång och syskon och när var och hur typ.. Men det är juh ABSOLUT INTE på gång NU!

• MSW

Hittade dom nu när sonen vaknade och jag skulle hämta in honom!

• MSW

..sen hittade jag rosa gummistövlar på maxi idag.. Som till och med passade! Så jag slog till... Så trots stressen på morgonen har det varit en bra dag!

• MSW

AM och Nenne: Min lillasyster hade också vissa saker för sig.. Hon skulle ALLTID vara först(Alltså "längst fram"), gå först, cykla.. Åkte det fler än en bil eftervarandra så skulle HON åka i FÖRSTA bilen! Annars blev det skrik.. Måste ha något med syskonordningen att göra..

• MSW

Nenne: Skönt att det går åt rätt håll med systersonen!!

• MSW

Nenne: Nu måste det väl vara vetenskapligt bevisat åtminstone.. Hela TRE fall..

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 15:58:44 följande:
    MSWN u blev det läskigt. Hahahahha, tjena syrran!
    "problemet" är väl att jag är yngre än dig..
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare