Barnkarusellen snurrar vidare
Muggles: Åhå.. Vad spännande.. Skönt att det inte gjorde ont! Så nästa cykel blir det att skjuta skarpt? Lycka till! Hor lång tid tog det innan ni blev med Moa?
Muggles: Åhå.. Vad spännande.. Skönt att det inte gjorde ont! Så nästa cykel blir det att skjuta skarpt? Lycka till! Hor lång tid tog det innan ni blev med Moa?
Pedagogiska måltider finns på alla dagis, och i skolan också!
fru AM skrev 2009-03-10 13:05:24 följande:
Liten med Mindre skrev 2009-03-10 14:27:48 följande:
Förresten, i morgon kväll är jag gräs änka.. Och jag har kommit på något jag ska unna mig som inte är mat! (blir nog nåt sådant också... Men inte bara..)
Jag och A ska gå och låna mammas och pappas badkar, något vi har tänkt göra länge, men som inte blivit av!
Nenne: *kram*
Frejis: Dumt med myomen! Skönt att pyret annars mådde bra!
AM: Vilken fin (och väluppfostrad) hall!! Var verkligen häftigt tapetval!!
Annars var det en hel del tänkvärt att läsa ikapp...
...och en del flum, som alltid är skojigt...
Nu har vi bokat tid för visning av "Vårat" hus! Nästa onsdag kl 17!
Igår backade jag på våran barnvagn.. Så ena hjulet blev snett, men maken lyckades få tillbaka det så att vi åtminstone kan köra med vagnen tills vi får tag på nytt hjul! Sonen var som tur var med mig inne i bilen vid tiden för olyckan, och den faller under samma kategori som när man glömmer en väska eller liknande på taket, eftersom det var meningen att vagnen skulle åka med inne i bagaget.. Och inte snett bakom.. Jaja, sånt som händer!!
Igår fick jag höra att brorsonen (som är tre veckor yngre än min lilla A) hade fått åka in på sjukhuset då han kräktes, hade diarré, feber, var allmänt slö, orkade knappt äta och verkade ha ont någonstans..
Var jätteorolig i natt och i morse, då de inte riktigt visste vad som var fel, idag var det iaf något bättre, kräktes mindre och eftersom de inte hittar något som är fel så beror det hela förmodligen på något virus!
Stackars, stackars!
Har kramat A lite extra sen jag hörde allt detta!
Nahe, nu ska jag försöka strukturera upp vår Ullareds-lista (drar dit imorgon)..
Och så klart STORA fredags-kramar till alla!
Cicci: Vad skönt för dig att det blir av! Det kommer säkert gå som en dans! HUr länge är det ni är borta?