Barnkarusellen snurrar vidare
äsch... den första länken funkade inte så bra... nytt försök:
www.scout.se/index.php&func=search - där kan man söka efter aktiviteter av olika slag
äsch... den första länken funkade inte så bra... nytt försök:
www.scout.se/index.php&func=search - där kan man söka efter aktiviteter av olika slag
Mrs B - *stödkramar* APOR vad jobbigt det där lät!! Vi får väl hoppas att "bränt barn skyr elden".... stackars liten... sånt gör ju sjukt ont....
MrsB - sov så gott och hoppas att sonen också gör det!
Nu är det sovdags även i Vickans värld... lagom skumt att ännu en gång skutta iväg till jobbet efter en helg som präglats av missfall... och väl på jobbet se lika glad ut som vanligt... det var skumt i somras och det lär vara skumt nu...
*dröm sött*
kära NÅN vad ni har skrivit idag!!!
liten - tack för kramen!
Lappis - läbbig åkomma!
MSW - OM ni planerar att bygga hus på dina pärons mark - hör av dig så ska jag tipsa om hur regelverket funkar kring sånt
DollyLolly - välkommen och trist att du är med i mf-klubben...
MrsB - din make borde inse vad han utsätter sig för och offra en helg för din skull så att du kan dra iväg!!!! VERKLIGEN!!
Själv har jag jobbat idag.. hm... har väl varit på bättre humör... stackars kollegorna.. hm... Förklarade dock, utan att berätta något mer, att jag har haft en misärhelg och att de måste haka på på after work på fredag.. det verkade lyckas!!!
Här rinner fortfarande blodet och ibland kommer det även små klumpar. Sorgligt hemskt och allt... usch... besvikelsen är verkligen enorm.....
Och så tänker jag att uttrycket "hon är i ett välsignat tillstånd" börjar bli mer begripligt... konstigt att inte jag blivit välsignad än...
.. jag SKA ringa vården.. ska bara... en annan dag...
Tur att maken är världens bästa! Även om han är hemskt ledsen han också....
jag lyckades förresten leka bambi på hal is på cykel... textilbromsar gör ont... attans..
Izzie - kram tillbaka!!!
nu ska jag skutta mot sängen... är lagom blåslagen på armarna efter min landning...
*KRAM på er alla*
EA - jag läste i ORDNING!!! så det så!
Frejisgumman - *får tårar i ögonen och håller ALLA tummar för att det ska gå vägen för dig och lilla Fröet!!!!*
GRATTIS!!!!!!!!!!!! *kramar om länge*
fniss fniss... tycker du... hm.. jaaa jooo men man blir ju yr om man inte läser i ordning... ha ha ha!
Nån skrev nåt om mens efter MF och liknande - min kropp fortsatte tömma ur sig vid första mensen efter MFet i somras. Antar att samma sak händer nu. Och Lappis du har helt rätt - min variant med panikont några timmar och blödning några dagar är förhållandevis begriplig och uthärdlig. Din maratonblödning känns läbbig, onödig och hemsk på många sätt!
Och så ännu ett grattis till Frejjan!!!!!!!!!!
Och EA - Frejis hör till de riktiga stammisarna här... så deras försök har pågått rätt länge...
Själv är jag helt utmattad efter ett endagsseminarium om en av min jobbvärlds stridsfrågor där jag i pauserna fick öva på att säga väl avvägda och politiskt korrekta saker...svårt när man är så spontan som jag.. men det gick! Körde hyrbil till och från det där evenemanget och nu är jag urlakad. Och typiskt nog kommer maken hem sent ikväll =jag lär inte somna förrän han är hemma... OPRAKTISKT!!!