• Mrs  B

Barnkarusellen snurrar vidare

Skickar även jag en stor kram till Muggles.....

• Mrs  B

GRATTIS FREJIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken god morgonnyhet för mig som har sjukstuga med Malte och som inte har sovit på hela natten.

Försöker få Malte till att sova medan jag dricker kaffe. Max är på dagis och sen ska jag kura ihop mig i soffan och vila lite.

• Mrs  B

Muggles
    Max är fyra och kan räkna till 10 på engelska.
    Tacka "Dora, utforskaren" för det!!!!!
    På svenska klarar han upp till 20.

EA
    Är det fika på ditt jobb imorgon eller??????????????
    Kl 10????

• Mrs  B

Jag har förresten fått sätta plåster på Maltes tummar nu för blåsorna har börjat att spricka. Plåster funkar inte så bra, han äter upp dem, tips på annat??????

Tejp????

• Mrs  B

Liten
    Vädra på du, det kan man behöva ibland....

September
    krya på er!!!!!

Idag fick Malte åka pulka till dagis när vi skulle lämna Max för jag ville inte ut med vagnen i snön.
    För idag har vi MASSOR AV SNNNNNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
    Tjohoooo

Tyvärr är det plusgrader ute så jag vet inte hur länge det ligger kvar, men fint är det iaf.

• Mrs  B

Liten
    Max och jag älskar att åka pulka men inte Malte. Han gallskriker varje gång vi är ute. Idag gick det bra men nu gick vi ju bara till och från dagis.

• Mrs  B

Nenne
    Hej hopp!!!!!!!!
    Jag finns i Götet på lördagen med mina två busiga barn, maken springer loppet.
    Vill ni kidnappa barnen en stund går det alldeles utmärkt......

Vilken känsla det är när man har plockat i ordning, rensat och sorterat!!!!!!!!!!!!
    Jag blir så nöjd och tillfredsställd.
    Det är kanske det som jag ska jobba med????????????

• Mrs  B

Har Malte på REA idag om någon är intresserad...

Han är just nu helt hopplös.
    Sover absolut ingenting, klängig, gnällig, hostig osv.
    Nu blir det till att ta till någon sömnmetod!!!!
    Igår skrek han konstant mellan 19 och 23, sen orkade jag inte mer så då tog jag upp honom i vår säng. men då började han hosta istället och maken snarkade så jag gick och la mig på soffan istället.
    Fick iaf sova mellan 24 och 06, inte illa......

Nu ska maken vara iväg fre-sön så jag är nog ett vrak på måndag.
    Men i eftermiddag ska barnen till morfar och jag till bibblan för att läsa till min svenskkurs.

EA
    Vissa år åker vi upp till Götet på fredagen andra år på lördagen, vet inte än vad som sker i år....återkommer med det.
    Vi tar iaf bilen upp och tror att det blir med båda barnen.

Koko
    Att Malte slår sig så ofta beror mycket på att han vill vara lika stor som Max och göra de saker som han gör, så du kan ju tänka dig hur det ser ut här......

BS
    Usch, vad det Iris tur nu!!!!!!
    Hoppas det har blivit bättre med henne!

Liten
    Företag, jaaaaaaaa gärna!!!!!
    Men här hemma är det barnen och maken som sabbar mina planer om organisation.
    Jag ÄLSKAR att sortera och organisera, men tyvärr är jag dålig på att slänga. En brist, jag vet........
    Blir så nostalgisk när jag ska slänga.
    Men det har blivit bättre och bättre med den saken också så jag gör framsteg.

• Mrs  B

MSW
    Ja, det hoppas jag verkligen eftersom jag är själv hemma tills söndag kväll.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare