Inlägg från: BrudSommar2006 |Visa alla inlägg
  • BrudSommar2006

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne, vilken tur att du hann den här cykeln och slapp vänta en hel omgång till. Eftersom chansen vad jag förstår inte ökar så jättemycket men inseminationer så är det väl skönt att få göra dem på en gång så ni vet vad ni ska gå vidare med i så fall. Fast insemination fungerade ju uppenbarligen alldeles utmärkt för Sweet och sedan har det varit lite segt på den fronten här så nu känns det ju som att det är dags för någon att lyckas igen, hoppas att det blir du!

Vad det gäller feber och barn så kan Iris gå upp till typ 37,4 bara genom att skrika och vara ledsen en stund men jag har inte märkt att hon lyckats rusa runt och få upp tempen till 38. Det känns som att jag är där med termometern hela tiden nu, hon är ju så trött när hon varit på dagis så det är omöjligt att veta om det bara är det eller om hon är hängig för att hon håller på att bli sjuk.

• BrudSommar2006

AM, kanske det! I så fall var det ju onödigt med UL-maskin!

• BrudSommar2006

Nenne, ja absolut, det klart att ni ska ta de försöken först!

Här är mensen precis slut, jag hade en helt vanlig mens den här gången, icke försenad, icke utdragen, utan spottings i fem dagar innan. Det är ju oroväckande om det är så här jag upplever min vanliga mens.

• BrudSommar2006

Varje gång vi kör hämtsallad så blir jag risig i magen direkt med magknip och toalettbesök som följd. Måste vara så att min mage inte klarar av så mycket sallad och råa grönsaker på en gång. Trist, för det är ju väldigt gott.

• BrudSommar2006

Men va fasen, här har man missat all action!!! Jag dånar, Frejis, milda makter, jag kan knappt ta in informationen!!! Stora kramar och stort grattis!!! Nu får vi ta semester alla för nu måste vi hålla tummar och tår och hår och allt vi har för att pyret stannar där det är!!!

• BrudSommar2006

Izzie, sådana jobb verkar faktiskt finnas, adressen är www.spabanken.se. Jag följer henne mest på facebook annars. Har insett att trots att jag är grön av avund ibland så tar jag hellre lill-Iris än hennes livsstil! Fast fram till skolåldern borde det ju gå att kombinera förstås.

• BrudSommar2006

Zozo, jag lyckas inte få sidan att buffra vare sig hemma eller på jobbet men hon ser söt ut i alla fall.

Har ont i halsen jag också men har inte tappat rösten i alla fall, tur eftersom jag ska träffa revisorn om en timme. Nu ska jag nog masa mig till cafeterian och se vad jag kan hitta i fruktväg.

• BrudSommar2006

Liten, det trista är att jag inte kommer på en enda sak jag vill göra innan vi blir fler... om vi nu någonsin blir fler.

MSW, alvedon kan ju lindra lokalt tex vid halsont eller ont i munnen så det kan väl faktiskt ha börjat göra mindre ont rätt fort efter att han svalt det?

• BrudSommar2006

Hm, det vore trevligt med pulkaåkning här också men det ser inte ut att vara någon snö på gång än. Fast visst skulle den väl komma hit också snart?

• BrudSommar2006

Jag glömde min matlåda idag, himla irriterande. Ser inget på matsedeln i lunchrestaurangen som jag vill ha heller men jag får väl ta något där i alla fall.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare