Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

_koko_ skrev 2009-02-10 21:19:30 följande:
    nenne - Lovar att spara en våffla till dig. Och kommer du lite sent VET du ju att vi redan är där, dvs risken att behöva äta själv är eliminerad.
    Vad skönt!!!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 21:26:52 följande:
    Och Tajerp är verkligen inte nån lagomstad... *fnittrar*
    Nä, tveksamt va?

jaaa det ska bli skitkul!!
  • nennesjuttioåtta

oki, det blir INTE tåg. 702 kr ner och 452 kr hem. + brunch. Hmmm....

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 21:32:40 följande:
    Mamma ringde och ville ha prognos så jag missade att den där fruktsalladen är typ hela havet stormar. Frågade maken om det lilla, lilla hålet och pitten som står upp men han fattar inte vad jag menar ... *kliar mig i huvudet*.
    han kanske hängde upp och ned i en sån där gunga så pitten upp var aldrig något problem...?
  • nennesjuttioåtta
    kängu skrev 2009-02-10 21:48:48 följande:
    Lappis- det låter väldigt skumt allt detta med din kropp. Den verkar vara lite splittrad just nu, med ägglossning och allt.SJ suger!Usch, har massa telefonsamtal att ringa imorgon bitti. Fattar inte varför, men jag tycker det är sjuuuuukt jobbigt att ringa folk jag inte känner..Ska träffa en kompis imorgon som jag tror är ganska neggo till min graviditet och förestående flytt. Har inte träffat henne sen jag blev gravid, och ärligt talat tror jag att vi kommer tappa kontaketen snart. Känns så sorgligt, vi var så himla tighta tidigare...
    Jag har haft grym telefonskräck. Men efter att ha jobbat med det jag gör där man måste ringa folk vitt och brett hit och dit började jag låtsas även privat att jag ringde som jobb-Nenne. Så i början sa jag "hej, *mimar snabbt* jag heter Nenne och ringer från Fantasibolaget *pratar högt* jag vill ha en capricciosa och en vesuvio med lök." Men nu räcker det att tänka det i huvudet.

Varför trodr du hon är neggo? Avundsjuka (eller ledsen?)? Mot graviditet eller hela din situation att det händer en massa i livet? Tråkigt hur som helst!
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 22:04:45 följande:
    Jag gillar mail! Gör nästan allt via mail numera men har inget emot att prata i telefon bara det är dem som ringer mig (obs jobbar som säljare ).
    jaaaa herregud ja!
  • nennesjuttioåtta

nej, god natt tjejer. Nu måste vi vila oss i form.

• nennesjuttioåtta

Muggles
    KRAAAM! Vad tråkigt med din mormor! så där kan jag också bli och jag vet aldrig hur jag ska reagera. Ibland blir man bara tom och jahapp, det var det. och andra gånger så bara sprutar det och man hulkar som när man var 5. Du har ju på ett sätt redan sörjt, kanske resten kommer på begravningen?

Frullan
    Hej på dig!

Lapinette
    Inte fått något svar än...? OOH jag vill också möta våren i Barcelona! Caramba! Hmmm, presentförslag... det som Liten (fan, jag skrev mindre - när ska jag lära mig?!?!) var inne på, med ostar, den där blåbärsdrycken kanske? Knäckebröd/Tunnbröd eller något annat svenskt...? Svårt dock att få med sig på planet.

Kängu
    Låter riktigt jobbigt med foglossning! Hoppas reflexologen fixar det, bra att du ringde!!!

Ego - bilen startade planenligt, maken gjorde en fin insats (denna gången ville han jobba i enrum, så jag såg på nyheterna) och sen följde han med när de skulle levereras in i grottan. Den här gången gjorde det lite ondare än sist när han bökade runt med alla pinaler där nere... :-s Min livmoder lutar visst åt vänster, fick jag veta, och cystan gör att slemhinnan blir starkare. Efteråt funderade jag på det och undrar vad han menar med det... är det bra, eller? Visst låter det som det är bra?!?! *säg ja, säg ja, säg ja*

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-11 13:59:31 följande:
    nennelainen - hur gick det? Är du gravid nu!!! *hoppar, studsar, far omkring*
    rent tekniskt så nej, men jag säger JAAAAA!!! weeeh!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare