Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

hahahah jag får väl be farbror doktorn att killa lite extra...

• nennesjuttioåtta

Nej, alltså om jag känner honom rätt så skulle han tycka det var så jobbigt att ens någon skulle försöka gissa vad han gjorde där inne (ja eller vad vet de ju, men hur), så han skulle inte ens våga öppna en tidning! Bäst att sköta det där man känner sig trygg. Sist var han inte med vid själva införseln, men nu frågade han om jag ville att han skulle vara med och jag sa ja. Får se hur han gör, det går ju så snabbt så det är väl dumt och gå från jobbet för det.

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:26:32 följande:
    Åh, vad du ska rodna när du kommer på det här när du ligger i stolen i morgon, hahahaha!!!Nu spelas det 'the final countdown' i källaren och jag myser.
    Är det mannen som drar av ett riff? *head bangar*
  • nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:26:32 följande:
    Åh, vad du ska rodna när du kommer på det här när du ligger i stolen i morgon, hahahaha!!!Nu spelas det 'the final countdown' i källaren och jag myser.
    Jag har för mig att vi hade samma diskussion förra gången jag skulle dit men det enda jag täntke på då var om de på skolan, som ligger på andra sidan vägen, ser mig lika bra som jag ser dem (fast jag låg ju bakom en tunn gardin, och de skulle väl ändå inte fatta vad det var för något men....)
  • nennesjuttioåtta

Välkommen tillbaka till framtiden, Vickan!
    Bra att du ringt!!! Dels för att få prata med ett proffs som kan lugna dig (Förhoppnignsvis inget: jaaaadå det är HEEELT normalt-dravvel, men då får du stå på dig) och dels för att kolla dig.

Har också tänkt skaffa en pilatesboll att sitta på, för här är jag så mjuk i magen så att man kan gömma pingvinstänger hur som helst.

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 20:39:22 följande:
    nenne - Ungefär som tandläkaren mitt emot vårt kontor, fast där har de inga gardiner (och inget annat än munnar flaschas tråkigt nog heller )...Hej vickis, skönt att du börjar närma dig rätt person. Förstår att du behöver få svar på lite frågor innan du vågar kasta dig in i karusellen igen.Nu måste jag nog försöka sova (hur det nu ska gå med hårdrockskonsert i källaren, fast jag är ju van och dessutom väldigt trött så det löser sig nog ).

Hårdrock!!!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 20:42:32 följande:
    Nenne - kommer du på söndag????
    jepp, fast jag har inte orkat boka tågbiljett ännu. *gäspar* Men det var så trevligt sist men tiden tog slut och jag hann inte med att prata med alla. Ska vi ha speed-dating?!?!
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 20:48:39 följande:
    nenne - röstar för speeddating, alla flyttar ett steg åt höger efter 30 min ... Senast tog jag bästa platsen (i mitten) trodde jag. Har aldrig känt mig så splittrad, nennes frisyr åt ena hållet och adoption på andra sidan.
    Pratade jag bara frisyr?!?!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 20:51:39 följande:
    Nenne - vi kanske kan samordna ditresan delvis?!?!
    Absolut! Det borde bli samma tåg om du skulle dit du.. ska.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare