-
aha. Men ni behövde ju inte hålla på med petting och torrjuck innan ni gick hela vägen, som en annan fjortis.Lapinette skrev 2009-02-06 16:09:39 följande:För oss är det faktiskt ON eller OFF, inget mittemellan. Vet inte varför, har bara blivit så.
-
ja just det... då föll den teorin.Lapinette skrev 2009-02-06 16:21:34 följande:nenne - jo faktiskt gjorde vi det i några veckor.. eller var det en månad? Vet inte riktigt varför men det kändes nog bättre eftersom vi båda egentligen var upptagna på varsitt håll.
-
nej hörni. nu måste jag äta, duscha och försöka åka iväg till affären och handla mat till stackars lilla mig. Fick veta att mannen ska äta trerätters och ha vin- och champagneprovning. Bara de två, hahaha låter ju lite farligt om jag inte visste bättre.
-
EA&MJ skrev 2009-02-06 16:31:51 följande:
lycka till Nenne Sitter just nu och gör rosor i sugarpaste, tålamodsprövande om inte annat....Låter som att du behöver ett lycka till oxå.
Lappis
mmmmm...:-/
Ha en skön kväll alla! -
*tvärnitar i dörren*Frejis skrev 2009-02-06 16:33:56 följande:Hm, hade kunnat hitta lämpligare tidpunkt för mina frågor än fredag 16.30 Men men bättre sent än aldrig
helloou pregnant lady! -
alltås, jag vet varken tid eller plats...
-
sorry, måste gå nu. på er raringar!
-
mugglan och BS
Piggelin mailade ett kort på hennes man Magnum (eller var det Daimstrut??!?!) och då slank ett kort med på en väldigt vacker brud...
alltså, det måste varit den lamaste delfinalen ever! Fast jag är iofs inte så där jätteengagerad... Vi avslutade kvällen med att kolla säsong 3 av Little Britain, PWAAAHAHAHAHHAHA!!!
Maken kom hem kvittrandes igår efter att de två hade delat på en flaska rött, 3 flaskor cava och lite whisky. Han hade stoppat i passerkortet till jobbet i busskortsautomaten men fick följa med ändå. Jag var väl inte direkt little miss sunshine och uppskattade inte hans glada humör men han är ju för söt! Hoppas jag kan sova inatt utan att tungan skrumpnar ihop till ett torkat plommo eftersom nässprayen räcker inte hela natten.
Jösses vad det snöade igår, över 1 dm! Så här har vi ett vackert vinterland!
Här ska sovas. Eller nej, förresten. Jag tror ändå att ÄL är nu eller imorgon. Aladåben brukar komma 2 dagar före hos mig och då missar vi den ju. Men, men... Jag har haft fel förr!
God natt ladies! -
Ore
När är BIM nu igen? Angående eluttag. Vi har 4 i sovrummet. Två vid huvudändan på sängen, ett lamputtag ovanför fönstret (som styrs av lampknappen vid dörren), ett under fönstret och ett vid dörren. Och då är inte sovrummet särsklit stort. Men tänk vad du ska ha i uttagen så kaske det blir lättare? T ex sovrummet nu då. En lampa på var sida sängen, var sin klockradio. Lampa i fönstret. Dammsugare? Mobilladdare, hårblås eller annat som kan tänkas användas. Gör så rum för rum så kanske det klarnar? I köket är det bra att ha många vid arbetsbänken, även om man säger att man inte ska ha så många köksmaskiner framme så drar det snabbt iväg. Kaffebryggare, micro, vattenkokare, äggkokare och lampor är alltid i hos oss.
-
alltså 4 eluttag och ett lamputtag (sånt där litet plupphål).