Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta
    Ore skrev 2009-02-06 13:35:37 följande:
    Du var dock litet mindre gul i hyn på fotot i galleriet Det var knappt jag kände igen dig från avataren... Ert hus ser väldigt mysigt ut, Nenne!
    Ja, men jag får den färgen på sommaren. Eller är det rosa? ...

Tack! Vi trivs skitbra! Ska skicka en bild på baksidan också, då ser det lite större ut.
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    åååh ni kommer att ha det så bra! Nu har ni haft ert skit för lång tid framöver!

Koko
    jaaa, gärna. Jag tror det är söndag. Eller? Och vart vet jag inte. Förhoppningsvis på ett ställe där jag slipper äta själv (har inte kommit över traumat än, känner jag)

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-06 13:38:49 följande:
    nenne - har du kollat in takterassen! Hoppas den är öppen trots att det endast är februarimånad. Sitta där med ett glas Rioja .... mmmm... *drömmer mig bort*. Älskar också berg och vatten varav Sicilien, Franska rivieran ligger mig varmt om hjärtat och vandringar i berg med härliga floder står högt på listan.
    si, si! Muy bien! Jag dansar för sol!!!

Då passar ju Korsika bra, fast när vi var där i september hade snön smält på bergstopparna. Ahhh det är så vackert med berg! Fuck att man bor på slättlandet. Nåja. Vi har utsikt från vår lilla rullstensås...!
  • nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-06 13:43:03 följande:
    nenne - Asså jag gillade ju anglais, men jag förstår att det kanske inte ligger högst på din lista. Men nu vet du ju vilka fejs du ska kolla efter, så det borde vara idiotsäkert vart vi än går. Lappis - Snyggt hotell! Såg nästan... svenskt ut i designen.
    Jag är ju nästan ansiktsanalfabet men er har jag på något sätt lyckats knappa in i minnet trots att vi inte setts så ofta. Nej, Anglais var ju nästan regisserad skräckupplevelse, men som slutade lyckligt.
  • nennesjuttioåtta

Piggelinen!
    Hej hej! Man får skriva enbart ego-inlägg (eller också har jag missuppfattat alltihop ). Hoppas ni snart får lgh såld, låter ju väldigt bra med ny mäklare iaf!

hmm, man kanske skulle äta något idag...?

• nennesjuttioåtta

just det där med att hinna in och kommentera. Fatta vad enklare det hade varit om man loggade in och hamnade här direkt (som man gjorde förut), nu måste man ju klicka så många gånger. Ok, det låter ju inte så jobbigt men det är anledningen tilla tt jag inte loggar in ibland. Enklare att bara läsa.

• nennesjuttioåtta

koko
    nej behåll dem du (vad du nu ska med dem till, hänga som girland??) , jag har progg så det räcker, vet inte hur jag ska göra den här omgången heller. Ska nog höra med min läkare först...

• nennesjuttioåtta

Koko
    shit, v 12 redan?!?!?! Vad tiden springer!!! Och oroa dig inte, allt är säkert hur bra som helst därinne, trots snuvig mamma. Är det säkert att det var pga influensan som hon fick mf!??!

• nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2009-02-06 13:53:31 följande:
    Ännu mem OT - såg en grymt bra tysk (??!) film förra helgen på dvd - Das Leben der anderen/ De andras liv. Handlar om några teatermänniskor i Östtyskland i början/mitten av 80-talet & vad Stasi pysslade med. Såååå tragisk, men sååå GRYMT bra! Herregud vilken tur det är att man inte blev född i det landet...
    Var den ny eller? Började flina när jag läste att den var tysk men sen såg jag ju att det inte var någon sprattla med porrpung-film...
    Apropå film, har ni sett Mammut? -(
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare