Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

EA
    Min cykel var på 40 dagar min första pergokur...

Zozo
    hejjjj!
    Ja, boka möten är nog ett alternativ, faktiskt. Det kanske kan hottas upp, ni behöver ju inte komma med portfölj och visitkort. Men ett sms om att ikväll händer det. Be ready at 8.

• nennesjuttioåtta

zozo
    igen
    ja, vilka jäkla s k vänner man låtit sig köras över av. Jag fick ju höra att jag såg ut som en hora med mascara så jag sminkade mig inte förrän i 2:an på gymnasiet. Sen kom karlarna som flugor! Eller nåja, en iaf... och det var ju den rätte så... (nu säger ni AAAAAAAWWW!)

• nennesjuttioåtta

EA
    vad gött! Allt jag testat har bara knasat till det ytterligare...

• nennesjuttioåtta

Ore
    ungefär lika ung? Jag skulle skriva lika ung. Aaaaaww!!!!

Jag hoppas SÅ att din magkänsla är rätt!

DollyLolly
    var det du som skrev i en tråd att du fick reda på det i v17 men fostret var dött redan v 6? usch och fy, förstår att d är orolig. men om jag fattat det rätt så minskar risken drastiskt om man har sett hjärtat picka, så vad bra att ni får ett tidigt UL! Prata av dig här, misstänker att det är skönast så!
    välkommen, btw.

• nennesjuttioåtta

wooooaaaaaaahhhh! Nu ringde de från gyn och jag ska börja med sprutorna ikväll!!! VUL nästa måndag. WEEEH!!! Oj, måste kanske testa igen då, för att vara helt säker... :-s

• nennesjuttioåtta

MrsB
    OMG, Boka en spahelg du med! Utan familjen (så får maken försöka hänga med i svängarna lite, mooohahahah) Låter som en otroligt jobbig dag, för er alla tre!

Lappis
    Välkommen upp, hur mår du nu?

• nennesjuttioåtta

Woooaah jag är helt stissig! Nu jäklar ska här bakas!!!!

• nennesjuttioåtta

lapinette
    aah, så du glider omkring nu (moonwalk?!) då. Men fasen, vad de ska slänga med en hit och dit hela tiden. Hoppas att det inte känns något imorgon men samtidigt, vad bra om du får kolla upp det ordentligt i s fall så att det inte ska behöva dyka upp igen i övermorgon.
    Nu ska jag till apoteket och hämta ut sprutor. Yeeeiii! Här ska stickas i fläsket!!

• nennesjuttioåtta

god morgon!
    jepp, AM, jag testade igår. och vet ni...

Nej jag bara skojar. det var ju minus. PWAHAHAHA!!!

Sorry... Hur som haver, nu är man nåldyna igen och det känns jätteläskigt men skönt att göra något igen som kan funka (men troligtvis inte). Maken tycker det är skitjobbigt eftersom man redan börjar hoppas...

Lappis
    Skönt att det känns bättre!!!!

Å sen vet jag inte vad jag tänkte skriva...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare