• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Förresten ... nekade maken vin igår till chili con carne! Idag köpte jag lite kött för att han var så snäll som körde mig till Uppsala så han kunde få sitt vin. Imorgon ska jag träffa väninna (som ääääslskar vin). Ska på AMs tidigare rekommendatioenr till Mooncake. Det blir inte många vinfria dagar den här veckan men vad fasen gravid kan jag ju knappast bli. Får ta mig i kragen och bli seriös igen när jag fått kroppen i fas.... typ vilket år som helst. *svammel, svammel*

• Lapinette

Blivand fru - skit med tanten! Varför kan hon inte bara sticka, dra långt, långt härifrån.

• Lapinette

nenne - du MÅSTE komma!!! (fick skriva om detta 3 gånger!)

• Lapinette

kokisen - har inte hört om något rörproblem men det hela kanske mynnar i penisens utformning .

• Lapinette

Mamma ringde och ville ha prognos så jag missade att den där fruktsalladen är typ hela havet stormar. Frågade maken om det lilla, lilla hålet och pitten som står upp men han fattar inte vad jag menar ... *kliar mig i huvudet*.

• Lapinette

Svårt att förklara via msn (maken sitter i köket ... vääääldigt långt bort).

• Lapinette

september - visst är det konstigt? Allt tyder på att min cykel tickar på som vanligt.

• Lapinette

Jag och maken har aldrig varit tillsammans på alla hjärtans för det är alltid den stora telecommässan varje år. I fjol var första gången och jag bokad fin restaurang i Barcelona och så följde hans kollega/kompis med. I år blir det nog bara vi två och vi tänkte öppna en årgångs skumpa och smaska på skaldjur. Inga presenter eller tjafs. Förut skickade maken blommor men de sista året sa jag åt honom att sluta med det för rosorna är under all kritik i kvalitet på alla hjärtans.

• Lapinette

Vet inte varför den där flörtande gubben dök upp där?!! Freudiansk felsägning igen?

• Lapinette

Jag gillar mail! Gör nästan allt via mail numera men har inget emot att prata i telefon bara det är dem som ringer mig (obs jobbar som säljare ).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare