Barnkarusellen snurrar vidare
Cissi har sagt att hon kommer. Frullan hade familjehelg men skulle försöka komma iväg ändå.
Cissi har sagt att hon kommer. Frullan hade familjehelg men skulle försöka komma iväg ändå.
Cissi - svenskt tenn ... superbra idé! Georg Jensen har ju en hel del fint också (me like) ... kanske ta en sväng till NK ... på alla hjärtans. Undrar vad maken tycker om det? Springa i affärer på vår mysdag.
Så är det alltid! Maken ställde tusen frågor till mig när vi satt i bilen FRÅN Uppsala igår som jag inte hade svar på. Nästa gång får läkarna ta det med honom på engelska för han blir så upprörd varje gång att jag inte frågat ALLT!
Ta en omgång ikväll. Det ska visst ge dem en extra skjuts efter en insemination.
nenne - si, si ... ben komma pronto!!!
AM - vi har inte heller presenter och jag har bett maken om att inte köpa något ... MEN ... jag tänkte ge honom ett kuvert med Madonnabiljetterna. Han vet ju redan om att jag köpt dem men de får bli min allahjärtans present.
Den lågmälde läkaren ringe nu på morgonen. Han hade fått mitt provsvar sent igår och gissa vad, det har sjunkit till 49!!! Det har m a o gått ned med hälften så nu avvaktar vi ytterligare en dryg vecka, nytt blodprov och hoppas det är över. Han sa dock att jag inte skulle hoppa runt för mycket då han är lite orolig för vätskan jag har i magen med koagulerat blod. Iiii... jag som har bokat in danspass på söndag och onsdag ... fast då hoppar man ju inte men väl snurrar. Det måste väl vara ok? Iallafall hoppas nu på mens i Barcelona (jag vet dålig timing) och att de sista envisa cellerna då spolas ut.
Telis - så klart ni måste fira er 10-års dag! Hade du något speciellt i åtanke, resa, upplevelse, present?
Åhhh nenne ... jag tycker ju om att dansa. Bara lite?! Skulle kanske ha frågat honom (typiskt mig att komma på det så här i efterhand). Men han sa faktiskt "hoppa" och det gör jag inte när jag dansar.
Idag var det trögt att börja jobba ...
Telis - om ni vill slå på stort så ska ni absolut gå till Mathias Dahlgren. Alla jag känner som har varit där har varit helt lyriska! Detta är den absoluta bästa restaurangen i Stockholm just nu. Själv ska vi ju på F12 om ett par veckor men Dahlgren slår högre.
Cissi - jag har 30 dagar - maken har bara 25 men Barcelona är t ex bara 1 semesterdag (fredag).
Mina orkidéer blommar om och jag låter dem stå i vattenbad (inte bara ett dopp) typ varannan vecka. Den ena jag har som blommar just nu fick jag på min 30 års dag ....loooooong time ago.
Maken säger nu spinning eller core inte dance . Jag som äntligen skulle gå på ett superpass på söndag efter brunchen med min kompis.