Barnkarusellen snurrar vidare
Exakt! Konstigt att någon säljare inte funderat mer på den här affärsidén. Maken kan ju säkert hantera "stången" som förs upp och så har man en liten skärm där man kan se allt.
Exakt! Konstigt att någon säljare inte funderat mer på den här affärsidén. Maken kan ju säkert hantera "stången" som förs upp och så har man en liten skärm där man kan se allt.
Varför inte ... om man kan köpa ultraljudsmaskiner varför inte VUL-apparater?
Ska nu ta lite datorfri tid och ställa mig och stryka. Har försökt att jobba lite (det har faktiskt funkat ovanligt bra).
kokisen - vad trist med magsjuka och du som varit så förkyld på sistone dessutom. Allt skit på en gång! Hoppas du snart mår bättre och vi saknade dig på brunchen.
Attans vad mycket mail det låg i min yahoo!!
Liten - vet inte hur kvalitén är just nu men vi gifte oss och har kompis som förlovade sig på Gripsholms Värdhus (Mariefred).
Lägger Södertuna på minnet inför vår 3-åriga bröllopsdag. Tack för tipset!
Ore - det är helt normalt! KRAM
Hej Piggelin! *vinkar*
Jag drar till Barcelona snart! Tänkte bara passa på och säga det nu när du tittar in .
Det är på torsdag som jag drar. Ska möta upp partyväninna och fira hennes 30 års dags där på lördag. Ser verkligen fram emot denna helg (förhoppningsvis utan magsmärtor)!
Förresten, hittade dina tips till Amsterdam som jag hade sparat ned. De blir förmodligen användbara till Påsk (sorry, vet att detta inte är resetråden).