Barnkarusellen snurrar vidare
EA&MJ skrev 2009-03-06 13:40:06 följande:
EA&MJ skrev 2009-03-06 13:40:06 följande:
NU har jag varit nyttig och ätit två apelsiner.. Nu ska jag ge mig på kakorna ist..
Intressant att ni har pratat om 7års kris.. Maken sa härom dagen att nu har vi klarat 7år. (alltså vi har varit ihop sedan 2001, men han kom och tänka på det nu, när vi räknade efter hur länge vi varit ihop) Och påstod att JAG hade sagt att när man varit ihop i sju år så kommer man klara resten av livet med! Detta har jag inget som helst minne av.. Så det var lite roligt att det kom upp just nu!
MrsB: Lät lite konstigt med andra intervjun, men vi håller tummarna så får vi se på måndag!!
Inatt vaknade A bara två gånger!! Så sköönt jämförelsevis med varannan timme! Hoppas att det fortsätter funka så bra!!
Nahe, tittar in imorgon igen för att se hur det gått för EA...
EA: Då är du väl förberedd för morgondagen då!!
Förresten, BS, jag lånade en bok på biblioteket angående hemma träning.. Den har "scheman" med övningar som man ska kunna göra hemma.. De har övningar som "räcker" i sex månader och som successivt blir tyngre och tyngre. Det är också en hel del om motivation och mental träning... Jag tycker att den verkar vara jättebra.. Jag håller på att försöka övertala maken att ta tag i det tillsammans med mig... Och så tänkte jag på dig också, att den kanske kunde passa?
www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi&FAST=tr%E4na+dig+ner+i+vikt&PRODUCT_GROUP=&x=0&y=0
Det går nog lika bra att testa om du har hållt dig några timmar.. Särskilt om det (som vi väl antar att det har gjort) har gått ett tag efter BIM..
Ta en god drink och sen kissa på stickan.. Åtminstone delvis blir det juh att äta kakan och ha den kvar!
ANg stick val kvittar det väl, det digitala står juh klart och tydligt...
*testa testa testa*
Men... *kliar mig i huvudet*
Ring till gyn och ta reda på vad det kan bero på!*kram igen*
Tågjäntan: Vi hade inte mycket kläder i stl 50 (men det vi hade med till BB var, och det hade vi köpt själva...)Sen lånade han en del kläder från neo.. Annars vi hade vi mest i stl 56 och någr ai 50/56..
TYcker inte man ska köpa mindre än 50.. Blir det en liten, liten bebis är det juh inte hela världen att de är lite stora.. Tråkigare att de inte kan använda de då...
Nu ska jag kolla på desperata hemmafruar!
Ea: Låter bra att hålla sig upptagen!
MrsB: Undrar också hur det gick med tentan?! Spännande med jobb beskeden idag dock! *håller tummarna*
Känns som helgen bara försvunnit utan att man har hunnit bara vara hemma och mysa, vilket jag känner att jag skulle behöva.. Men nästa helg ska vi till gekås förutom "det vanliga".. Helgen där efter är det nog lugnt, som jag vet nu, men helgen därpå drar vi till sthlm torsdag-söndag!
jaja, blir nog bra det med!
A börjar bli mammig verkar det som... Åtminstone när han börjar bli trött, ännu så länge tycker jag det är mest mysigt att han har sån bra koll på vem som är hans mamma.. Blir det värre och långdraget är jag säker på att jag kommer ändra åsikt helt och hållet!!
hmm... Ngt mer..?
Koko: Jag kände mig super ogravid i mellanåt ganska långt in i graviditeten! I vecka 12 fick jag för mig att det bara var helt fel och att kroppen bara lurades (m utebliven mens och så) så maken blev sur på mig nästan!
Med detta vill jag få fram att det säkert inte är någon fara, även om det inte är ngn rolig kännsla!
Ja visst, Ore! Bim idag!! Ingen tant ännu då iaf...? Du har kanske skrämt bort henne med all träning.. *håller tummarna*