• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Ikväll blir det våfflor! Är juh trots allt våffeldag!! Smidig köpt smet blev det ist för det "svåra" att göra egen.. (försöker variera mina smajlisar.. )

• MSW
    _koko_ skrev 2009-03-25 15:27:29 följande:
    Här blir det våfflor på lördag! Shit, jag skulle kunna prata mat dygnet runt...
  • MSW

Ååååh! Är så seeg! Märkligt nog känns hjärnan inte mindre seg av att hänga framför datorn.. Men orka göra något annat!

• MSW
    MSW skrev 2009-03-25 15:36:46 följande:
    Ååååh! Är så seeg! Märkligt nog känns hjärnan inte mindre seg av att hänga framför datorn.. Men orka göra något annat!
  • MSW

hhbv jlkdtusa4p763wfy4uo diglsdiur2+304 V349 VT4IÅRTVU34Q ÅR

• MSW

• MSW

• MSW

Ojoj! Ursäkta spammandet!! Inte lätt att hålla undan tangentbordet alltid! Nahe! Nu ska jag försöka rycka upp mig, (ta tag i disken är första steget!

• MSW

Godmorgon! Har varit vaken sedan klockan sex! Strax efter sju verkade det som sonen kunde tänka sig att somna om, men då bajsade han istället, så vi gick upp så nu hoppas jag att vi kan sova en stund snart ist!

Frejis: skönt att det var bra med "sprattelgubben(gumman)"!

Ea: Ooops.. hoppas det går bra!

Nu ska jag kolla om tvätten kan tänkas vara färdig!

Puss på er!

• MSW

Nenne: SÅ irriterande att det aldrig funkar! *kram kram* "Bra" ändå med ivf-samtalet inom räckhåll!

Ea: Dumma tårta! Hoppas den "hyffsar" till sig!

Annars går jag och plockar/packar/städar och är nervös(att jag inte ska få med allt) och stressad (för att jag ska hinna med allt jag vill/ska/behöver göra innan vi ska åka) vilket gör att jag inte får något gjort alls känns det som! Nu sover A ute också och jag skulle juh kunna få MASSOR gjort.. Och ingen energi till ngt!
    Syrran erbjöd sig iaf att komma hit och vara "nanny" om jag behövde, tackade till slut ja till det fast att jag "borde" vara klar innan dess!!
    Varför det känns jobbigt är att det (nog) är första gången som det är bara jag som är hemma innan vi åker, ska juh hämta upp maken på vägen!

jaja, ska se om jag kan komma på något lätt att börja med, så kanske det bara rullar på sen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare