• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Stora kramar till vickan!

Telis: tråkigt att föreställningen var så långtråkig!

Frejis: Förstår att du nojar, men allt är säkert bra, och det låter som det blir väldigt lång tid för dig att noja.. *kram iaf* (sida 612)

• MSW

Liten: Har hört att det är ganska vanligt att man blir lite deppig på våren.. Kanske därför du inte har någon lust med allt och så? Dessutom verkar det juh inte som att du är särskilt sugen på jobbet, och där tillbringar man juh en hel del tid, och är inte det kul blir juh inget kul!
    (sida 618)

• MSW

Nenne: Åååh vad spännande! Och inte behövde ni vänta heller! Skönt!
    Vet inget om ociater men det jag "såg" med hjälp av google så blev jag också sugen på ociat!!

Liten: tyvärr vet jag inte vad sonen får i sig! Ammar juh fortfarande honom mesta dels! Tråkigt att hon inte går upp som hon "ska"!

(619)

• MSW

Snaily: Spännande med utredning, gissar att det är ltie lättare att "gilla läget" om man vet att något är på väg att hända!
    Spännande också med vovven!

(623)

• MSW

Piggelin: Låter härligt med huset!

Telis: tråkigt med ryggen! Men en sjukgymnast låter väl som en bra idé?
    (626)

• MSW

Lappis! Fy vad hemskt med chefen!!

(633 nu börjar jag juh komma i fatt, men nu ska jag försöka få i mig lite lunch! Typ stektägg och smörgås (för en gångs skull har jag ingen mat sen igår)..)

• MSW

Tinga: Vilken bra sak psykologen påminde om! Skönt med en förklaring!
    (635)

• MSW

Lappis: SKönt med ofarlig knöl!
    Det är dock ett he*vete att ligga och grubbla på saker.. Allt känns juh dessutom mycket värre på natten!

(636)

• MSW

Liten med Mindre skrev 2009-03-31 10:07:50 följande:

msw - ljumskarna sitter väl på framsidan? Eller du menar längre ner på låren?Det är väldigt lätt att involvera höftböjarmuskeln, som går från framsida lår till baksidan av bäckenets överdel (i ryggen). Om du är för kort i denna muskel, eller för spänd i lår och kanske än mer rumpa, kan du nog få krampande höftböjare. Mer stretch av rumpa skulle jag tippa på. Samt att aktivt försöka låta bli att använda höftböjare. Går du för högt upp jobbar denna muskel mycket.
    Tack!
    Det låter rimligt... Får alltså göra övningarna jobbigare och inte gå lika högt upp! Har du något tips på hur man stretchar dessa muskler?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare