Barnkarusellen snurrar vidare
Telis - sådana där glas vill jag också ha!
Piggelin - skoj med länkarna till utemöbler. vi har inte slagit till än.. lurigt värre...
Telis - sådana där glas vill jag också ha!
Piggelin - skoj med länkarna till utemöbler. vi har inte slagit till än.. lurigt värre...
*vinkar tillbaka*
Page - halvskrivet typ...
Snaily - det där lät förvirrat! hoppas att du får nån klarhet!
För ovanlighetens skull något bröllopsrelaterat...
på den här sajten kan man hitta lite coola ringar www.smyckestudion.se/index.htm
begravningen är nu på fredag.. så jag laddar fortfarande... har försökt skriva tal ikväll.. grät lite men är nog på god väg
Snaily - heja! hoppas att du får svar snart! Själv orkar jag inte riktigt tänka på det där... men jag skaaaa ta mig samman...
i fredags kom en kollega ut ur gravgarderoben och jag lyckades vara väldigt vänlig... fast inombords blev jag mest kall... hon har bf när jag skulle haft i sept/okt.... bläääääääääääääääääääää
Bluebride - ååå hoppas ni får komma hem, kommer säkert kännas mycket skönare att få vara hemma!!
Bluebride - det är som sagt dåligt med bröllopsplanerandet här... de flesta av oss har passerat den epoken... ehum... rätt många av oss gifte oss 06 och fastnade på BT då.. ehum igen.... Nenne och jag i samma månad minsann!!
Nenne - ASBRA historia om din farmor.. ha ha ha!
Page - häftig lägenhet!!
Ego - har varit i Sthlm över dagen idag... *gäsp* Var utomhus i storstan i fem min... galet...
förresten - med risk att fortsätta vara kryptisk... ni minns väl hur jag beklagade mig för några veckor sedan om att jag hamnat mitt i skottelden på jobbet. Att jag hade stöd men att världen snurrade GALET åt alla håll.
Idag träffade jag folk i branschen och beklagade mig/fick råd av några av experterna inom området. SÅÅÅÅ skönt att få råd och att få bekräftelse på hur rörigt det hela var. Och att jag faktiskt gjort så gott jag kunnat!
I alla branscher handlar väl tillvaron om att skaffa sig rätt kontaktnät... jag jobbar på det.. hm...