• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

AM-du far garna dela med dig lite av de for stora tuttarna

Olika spritsorter har vi gott om har hemma. Bade jag och make tycker om att blanda olika drinkar och vill garna ha ett bassortiment att valja pa. Sen kan jag inte pasta att vi blandar jatteofta nufortiden men ibland pa helgen sa kan vi ta oss en drink eller nar vannerna ar over.

Ego:kanner varken bu eller ba, suck, aven om jag vet att det ar alldeles for tidigt for att kanna nagot om man ens gor det vid plus.......

• Fru E

AM-du far garna dela med dig lite av de for stora tuttarna

Olika spritsorter har vi gott om har hemma. Bade jag och make tycker om att blanda olika drinkar och vill garna ha ett bassortiment att valja pa. Sen kan jag inte pasta att vi blandar jatteofta nufortiden men ibland pa helgen sa kan vi ta oss en drink eller nar vannerna ar over.

Ego:kanner varken bu eller ba, suck, aven om jag vet att det ar alldeles for tidigt for att kanna nagot om man ens gor det vid plus.......

• Fru E

*ouuuppps*
    lovar att inte spamma traden fler ganger med tuttar och sprit Bt hangde sig sa trodde inte meddelandet gatt ivag

• Fru E

Ahhhh nu forsvann ju alla sa jag kan lika garna fortsatta att spamma lite till

• Fru E

Mrs B-undra vad min chef skulle saga om jag deklarerade att imorgon stannar jag hemma for att aka pulka
    "Skont" att veta att brosten inte behover bli storre for att plussa

• Fru E

Sitter och tittar pa 5:an dar de visar ett program om kvinnor som valjer att foda hemma utan barnmorska, smartlindring eller narhet till sjukhus om det skulle handa nagot. Tydligen ar det en kvinna som startat en hemsida som beskriver hur fantastiska forlossningarna kan vara och att kvinnan inte behover nagon hjalp, finns tom kvinnor som kan fa forlossningsorgasm men hemsidan beskriver inte nagra medicinska problem utan mer forskoningar....
    Vet inte riktigt hur jag staller mig till att inte ha nagon barnmorska narvarande overhuvudtaget om nagot skulle handa.............

• Fru E

skratt, forestall dig en smal man pa 55 caa som aker i en liten pulka ner for backen

• Fru E

Kangu-precis!!!!! Det skulle kunna vara sa att nagot ar fel med bebisen eller hander med den och da finns det ingen som upptacker det. Tydligen har aven en del av mammorna inte gatt pa nagra undersokningar heller.......vansinne tycker jag.....
    Att foda hemma ar val sin sak men med barnmorska till hjalp och sjukhuset nara

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare