• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Mrs B-hmmmm oki kanske vi ska ta det nasta vecka igen sa slipper vi stressata ska kolla i kalendern en extra gang pa mandag nar jag kommer till jobbet men tror att det var de dagarna som jag ar i H

• Fru E

Ja har ju glomt att onska alla en trevlig helg sa:
    Trevlig Helg alla

• Fru E

Nenne-upp med hakan tjejen
    Hoppet ar det sista som overger en (sager en som sjalv deppar var manad) och vi finns och stottar, pa ett eller annat satt blir det barn i ert hus ska du se
    *skickar over lite kladdkaka och godis till Nenne*

• Fru E

Och pa FL bor man INTE vara!!!!
    Battre har hos oss

• Fru E

*viskar forsiktigt det ar kanske aldrig fel att kika pa de alternativen som finns *

• Fru E

Hej hopp!

Har nyss stoppat i en tvatt och maken har skottat var tvungen att prova snoskyffeln som vi kopte for tre ar sen och aldrig anvant

Har ar det daligt med lekarna i sanghalmen de senaste dagarna........maken har jobbat sent eller varit pa annat sa jag har ofta somnat nar han kommit hem. Sen ar anda AL over sa har varit skont med lite vila

Mrs B-var ska ni aka? Ar med sugen pa en resa men tycker det ar svart att boka nar man inte vet om vi behagar att plussa eller inte och i vilken manad man isafall ar.....

Igar hade jag en lugn kvall med favoritavsnitt och halsbandspyssel

• Fru E

Mrs B-later nice att aka ivag i november som normalt ar en trist manad

Stadning, tja.....tycker det ar trakigt att stada men skon kansla nar man vet att det ar rent i huset. Fick ett ryck i onsdags nar jag jobbade hemifran och solen sken obarmhartigt in och avslojade allt damm

Har nyss malat klart stolen till vara vanners dop, ska bara lackas med. Far satta ihop den nar vi ar i stockholm, lite svart att ta med den pa taget annars tillsammans med resten av packningen.

nagon pulkaakning blir det inte har, ar ju plusgrader nu

Kram pa er som behover och vill ha

• Fru E

Vickan-later som en klok ide att ni avvaktar tills gyn besoket ar gjort.
    Na makarna tanker inte sa mycket i forvag utan med en viss annan kroppsdel . Maken gjorde likadant nar han egentligen skulle lamnat simmarprov men vi fick skjuta upp det en vecka

• Fru E

Nenne-skickar en stor kram till dig och en stor godispase . Ta en ma bra dag och gor vad du vill!

BS-bra jobbat, ge dig nu inte haller med Tinga om att forsoka att inte ge Iris valling nar hon grater/ar ledsen utan visa att det ar ni som bestammer. Tror ni vinner pa det i langden. *kram*

Vickan-din mormor verkar vara valdigt olycksbenagen

Ego-vantar pa maken som bara skulle vara ivag en timme men nu varit ivag i tre.......vi maste aka senast halv tva pa kalas och innan dess ska han ha hunnit hem, atit, duschar och gjort sig iordning. Ocksa undrar han varfor jag ar lite kort i tonen , tjaaaaaaaaa vad ska man saga

Mer ego: Hmm...pa kalaset kommer det antagligen vara en nyfodd bebis....far en att langta annu mer och kanna sig lite "misslyckad" att vi inte lyckats pa manga manader (vet att vi inte forsokt langst har inne....)

Ha en skon sondag alla!

• Fru E

Ett snabbt hej innan möten hela dagen.........

Izzie-jodå kalaset gick bra och det var riktigt trevligt att träffa alla igen som man inte sett på ett tag.

Nästa steg i vår process.......ja vi har ju inte försökt ett år än (är på försök 9 nu) så just nu tycker gyn att vi ska låta naturen ha sin gång några månader (mitt tycke till försök 12 kanske)eftersom vi båda var "normala" på ÄL-testerna och simmarprovet.

Dags för första mötet!

Kram till alla som vill ha och behöver

Ikväll är det träning som gäller, har ätit alldeles för mycket kakor i helgen....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare