• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten-chokladbollar med mockasmak?? Sugen är jag alltid

• Fru E

Ingen som vill äta muffins i helgen?????? Jag har köpt en massa roliga formar som jag vill prova och har många recept på lager men själva har vi frysen full och behöver inga kakor

• Fru E

MSW-man kanske växer ifrån att bli äldre men inte att få presenterna

Har kommit på att jag kan baka och ta med till mina kollegor imorgon

• Fru E

Frejis-vad är det som du är rädd för att se?? Om det inte är en för närgången fråga

• Fru E

Jag är här

Tog en låååång fika bara

Har med mig kärleksmums/mockarutor i cupcakes form idag till kollegorna, hoppas de blir glada

Nenne-blev det någon extra skjuts på simmarna när du varit hos fabror doktorn

• Fru E

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med i kväll, maken ska över till en kompis så är mol allena.

Ska nog binda om ett halsband som jag inte är nöjd med eller måla klart en barnstol till våra vänners dop i mars

• Fru E

Mrs B-ooohhh shoooooppppping!!!! Aldrig fel det

Nenne-upp med humöret tjejen

September-kanske skönt på ett sätt att ha tanten tillbaka så att du vet att kropen fungerar när ni väl börjar fundera på syskon och så

Liten-jag älskar att pyssla med vissa saker och kan få mina ryck . Måla barnstolar har jag gjort ett par år och bakat har jag gjort i måååånga år och tar med till jobbet ibland för att kunna prova nya recept när jag och maken inte behöver mer i frysen. Är ett av mina sätt att koppla av

*ropar på Tinga som har nära till fikat idag *

• Fru E

BS-följer Iris sin kurva eller ligger hon över den??

Mrs B-glömde ju ge dig en extra kraaaaaaaaaaam

• Fru E

Mrs B-om vi är hemma får du gärna titta inom på vägen till/från hbg om du har bil . Vi ska ev på kalas i orten B utanför H-holm

• Fru E

Kan inte skriva bättre än dig Nenne

*skickar öven en god nyttig smoothie till BS*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare