Barnkarusellen snurrar vidare
Nenne-oki doki då borde det räcka att få en privat ridlektion ikväll med andra ord finns ju redan avklarade lektioner som sitter kvar liksom . Så kanske ÄL inom en eller två dar då...
Nenne-oki doki då borde det räcka att få en privat ridlektion ikväll med andra ord finns ju redan avklarade lektioner som sitter kvar liksom . Så kanske ÄL inom en eller två dar då...
Nenne-jo ridläger är inbokat i helgen, ska bara boka in det hos maken med
Sällar mig till Tellis kör om chhhhhooooookkkklllaaaaaaaaaaaaaaaad för det finns inte mycket som är bättre!
Nenne-jag kan sälla mig till din Jabbadahut, har ju denna veckan varit tvungen att äta upp cupcaksen som var kvar sen kalasen eftersom de inte går att frysa
Ja tuttar hade varit lite fint att få för här finns det inte så mycket att skryta med
Funderar allvarligt på att sluta redan nu och bara njuta av solen. Kan alltid jobba ett par timmar till efter att solen gått ner och maken inte kommit hem....
BS-här är det strålande sol ÄNTLIGEN!!!!! -8 grader imorse, brrrrr
för en gångs skull ligger vår snö kvar med
Så härligt när det är sol, snö och riktig kyla som man kan klä sig mot
Lappis-ska fundera lite till, vet inte om jag vågar mixtra mer med kroppen eftersom den verkar få spel på det mesta. Avvaktar nog till när tanten kommer denna gången och ser hur mycket spottingsar som har kommit tillbaka sen Pergon
Lappis-det tyckte jag var en klok läkare som sa så man kan ha roligare för pengarna och slippa oroa sig och istället ha regelbundna ridlektioner
BS-det är inte alltid att stickorna visar rätt heller, vissa får inte utslag på dem även om de har ÄL. Men kanske mer lönt att köra med stickorna när du fått koll på vilka hormoner det är som spökar och du fått behandling mot det?