• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis det är bra du tar över staffettpinnen efter mig vad gäller vindrickandet i början av veckan

• Fru E

Vickan-bra att du har börjat ringa runt så ni kan bli lite lugnare

• Fru E

Kanske skulle fråga maken lite snällt om man kunde få lite detaljer om provlämnandet han brukar inte vara så svårflörtad

Fru L-jädra kärring som kommer så där, vi hade ju bestämt att hon inte skulle komma

Sitter och funderar på om jag borde äta någon mat efter att ha tryckt i mig godis istället........

• Fru E

Koko-precis vad jag just kom fram till tog en kopp grönt te istället och inväntar makens hemkomst.

• Fru E

Kängu-vi hade ingen glass hemma annars hade det gått minst lika bra

• Fru E

Här tillbringas alla hjärtans dag på mc-mässa i köpenhamn, romantiskt värre

• Fru E

Muggles-*stor kram*. Jag tror att sorgen kommer när man känner sig redo för den. När min mamma gick bort sörjde inte jag riktigt förrän efter några månader när den duktiga dotter fasaden släppte.
    Min mormor fyller 95 år i år och är fortfarande relativt frisk och bor hemma med lite hjälp. Jag hade så gärna velat ge henne ett barnbarnsbarn innan hon går bort eftersom jag bara har min mormor kvar i livet (då även min mamma är borta och en del av hennes systrar).....

• Fru E

Oooohohhhhhhhhhh nu är Nenne klar hos läkaren hoppas det gick bra! *knulltrumpeter* eller det kanske skulle vara *spruttrumpeter*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare