Barnkarusellen snurrar vidare
Bara irriterande när det varierar månad från månad tycker jag, varför kan inte kroppen bestämma sig för hur den ska visa ÄL????
Bara irriterande när det varierar månad från månad tycker jag, varför kan inte kroppen bestämma sig för hur den ska visa ÄL????
Nenne-visste han dessutom om att ni försöker, då ska han ha en rak höger *mutter mutter*
Mina manliga kollegor har väldigt bra "koll" på mig när vi är på konferenser och så huruvida jag dricker eller ej så kommer nog att få svårt att mörka när det väl är dags
Precis så ska den fungera Ore
*fniss*
Så reagerade jag när jag fick reda på att 3 av mina kollegor ska ha sitt andra barn nu i vår och inte ens försökte knappt
*fyller på skumpa i alla glas som är tomma*
Ore-2 ggr per dag, rackarns vad flitiga ni är
Mitt emellan blir det när tanten är här eller innan den riktiga actionhändelsen
lycka till Nenne
Sitter just nu och gör rosor i sugarpaste, tålamodsprövande om inte annat....
Det gick faktiskt bättre än förväntat var bara tvungen att prova och se om de blev fina eller inte. Var ett tag sen jag gjorde rosor. Nu står de på torkning och sen ska de penslas med glitterfärg, mycket blingbling
Tågjäntan-tror inte det finns någon funktion där man ser var man var senast tyvärr, men jag brukar skriva upp var jag var
Sitter annars just nu och försöker bestämma mig om jag ska slösa en massa (massa och massa men allt är relativt) pengar på cupcakes/tårtgrejor hmmmm.....