• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis-låter härligt med Kalifornien i 15 dagar, inte alls avundsjuk eller så

• Fru E

Koko-antingen brer man den på eller så kan man spritsa, beror lite på vilket utseende man vill ha. Jag har även använt ganachem som fyllning i tårtor, då låter jag den svalna över natten i kylen och vispar den sedan så det blir som mousse. Då är den perfekt att spritsa ut. Vill man ha det "blanka" utseendet ska den nog bres/skedas över

• Fru E

Mrs B-ok vi åker antagligen tåg upp tror jag, åker nog upp på lördagen

Ore-choklad är min favorit med, kan aldrig bli för mycket

• Fru E

Samma här med vädret, grått och trist

• Fru E

Nenne-med risken att bli lite utskrattad, är Mammut en "rida på en åderpåle" film eller en vanlig film

Kom just på att det har varit ovanligt lite snusk prat i tråden nu så kom igen det är ju freeeeeedag (säger hon som rodnar rätt så ofta)

• Fru E

Nenne-försökte ju locka fram lite skratt och dirty talk här men lyckades viss inte så bra

• Fru E

Piggis-gör som vi och gift er på en sandstrand i solnedgången, så sköööönt! Kunde inte bli bättre för vår del. Vi valde att ändå ha en liten fest för familj/släkt/vänner en månad efter vi kom hem eftersom vi ville fira lite till med alla

• Fru E

Hämtar bubblet som står i kylen, klunkklunk klunk skål tjejer!

• Fru E

Nenne-ja du brukar ju vara rätt lätt att få igång

Hmmm.....ser ut som jag får dricka vårt bubbel själv ikväll om jag vill ha något......maken skulle ev umgås de de andra pojkarna så då blir det en sen kväll. Imorgon är han iväg på förmiddag/eftermiddag och sen försvinner jag på kvällen och på söndag är det kalas, puhh. Har inte ens tid att fira bröllopsdan ordentligt vilket är lite trist

• Fru E

Lappis-vi låg risigt till redan när vi kom hem även om vi bjöd till fest. Vi hade inga glödlampor alls i huset och jag menar inga inte ens i frysen eller där ute, inga batterier, inget toalettpapper, massa knäckebrödssmulor i sängen, alla cd/dvd skivor hade de bytt fodral på (vilket tog ett halvår innan vi ens orkade ta tag i att sortera dem igen och ändå får vi inte ihop dem), inga sim-kort i våra jobb/privat telefoner.....

Som plåster på såren fick vi champagne och tryfflar

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare