• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Zozo-ahhhh är det så det går till när man ska bli gravid, vi har iofs inte "festat" ordentligt på länge förutom maken som har AW ganska ofta. Får ta igen det på lördag då när vi ska ha tjejkväll och kolla på schlager (japp jag är en sån jobbig schlagernörd även om det dalat med åren)

• Fru E

Frejis-har glömt men var kommer din make ifrån??? *hemskt vad glömsk jag är *

• Fru E

mugglan jag kan tycka att det är en ganska stor buckla och fanns den inte där innan så ska du defintivt driva frågan mot dem.Har ni inget gammalt foto från tvättstugan?

• Fru E

Helt rätt Frejis man kan ändå inte påverka allt som händer men lite

• Fru E

Menyn för kalaset på söndag är följande:
    * Päronmuffins med aftereightganache som frosting
    * Citronmuffins med marängfrosting
    * Chokladmuffins med mangomascarponefrosting
    Sen kanske en småkaka, makens familj är kakmonster allihopa så minst 3 el 4 sorer brukar finnas på bordet

Vad tror ni??

Tänkte baka muffinsen redan nu i veckan och frysa, frostingen kan man göra samma dag el dagen innan och dekorationerna (tänkte göra blommor i sugarpaste) kan jag med göra nu i veckan

• Fru E

Liten-både jag och maken fyller 28 på måndag och firar dessutom 1-årig bröllopsdag så det blir för familjen på söndag och för vännerna på måndag eftersom alla inte kunde på lördagen

• Fru E

Liten-ägnade en stor del av kvällen igår att leta recept på cupcakes så nu har jag klippt och klistrat så jag är uppe i 26 sidor med recept

• Fru E

September-är nog ingen fara med kontakterna eftersom de gärna vill sutta på vad som helst, tror hon hittar någon annan ny favoritsak snart

AM-jag skriver gärna ner recepten när som helst, älskar att baka och hitta nya kombinationer har hur många recept som helst men hinner inte prova alla. Maken tyckte att han kunde få med sig ett provbak till imorgon till jobbet så vi vet att iaf en sort blir bra på söndag

• Fru E

*fniss* maken han vågade knappt pruta när vi var i Thailand eftersom priserna redan var så billiga omräknat i svenska kronor

• Fru E

Liten-jag prutade mer än gärna och gick ifrån försäljarna många gånger så till slut prutade jag åt maken med. Här hemma är det dock maken som får ta striden om det behövs för jag fegar ur...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare