• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag är same. Inte till så stor del, men ändå! Det är nog därför jag är så färgglad.

Page - Tänkte som Liten, kanske kan du lägga i toning i botten och allteftersom det växer ut välja ljusare nyanser? 2500 är dyrt när man inte vet om det blir bra, fast gör man det hos frisör bör de ju rätta till det kostnadsfritt. Jag avfärgade mitt ljusa hår en gång och blev grön, det frisörbesöket blev längre än tänkt från början, så att säga.

• _koko_

cicci - Hoppas det bara är fixeringen du känner då, och inte något mer. "Tyvärr" har vi ju presentkort på gondolen, så förr eller senare måste vi dit hur som helst. Jag fick faktiskt ett bord till slut, men väldigt tidigt, så vi har inte bestämt hur vi ska göra med det.

*Måste in och kika på snaily*

• _koko_

Vinkar till snaily - Du ser inte heller ut som jag trodde, snygging!

Fö har även vi sjukstuga hemma igen (39.3 och mycket gnäll, stackarn ), plus att jag sitter mellan två kollegor som hostar och snorar... Känns lovande.

• _koko_

muggles - Mitt uppdrag tar slut sen (fast det ser ut som att de inte klarar sig helt utan mig sen ). Har inget nytt inbokat så tänkte läsa in mig på lite nya tekniker inom mitt område och kanske hjälpa min gamla kund lite då och då. Utöver det: sola, äta långa luncher med de som vill och klappa den växande magen.

Page - Borren skulle testas för mjölkallergi (och gluten?), det var det jag frågade FruLlan om.

Lappis - Är inte det lite kannibalism? Eller kaninbalism kanske...

• _koko_

Lycka till kängu!!

FruLlan - Skönt att det inte gav utslag! Mjölkprotein växer ju som bekant bort för de flesta barn, så det känns kanske lite mer "ok" om det är det. Min kompis son fick JÄTTEutslag på ägg nyligen, men det trodde läkarna också skulle växa bort.

Piggis - Det är jag också - same, same, but different.

Conny har sovit bra inatt och sov fortfarande när jag gick i morse, så jag hoppas han sover bort förkylningen. För honom är det ju bara andra riktiga förkylningen (dvs med hög feber) i hans liv, så jag känner inte att han varit ovanligt mycket sjuk faktiskt. Däremot har de ju kommit på varandra nu på slutet, men det tror jag faktiskt mest beror på att min sambo inte riktigt fattat det här med att "svettas in våren"...

Nu måste jag JOBBE!

• _koko_

Gillar inte heller harriet, får samma associationer som telis... Men samtidigt vet jag flera barn som fått namn jag inte gillat från början, och efter ett tag har man vant sig och kan inte tänka sig något annat namn på honom/henne...

Gösta gillade jag också (värst vad jag härmar telis just nu...)!

Sixten, Helge, Knut, Börje?

• _koko_

Telis - Min pappa heter Sixten i andranamn, jäkligt coolt namn tycker jag. Bra till katt också eftersom det har ks-ljud.

Knäppa dubbelnamn ligger mig varmt om hjärtat. Kjell-Ulla t ex.

• _koko_

Måste fråga igen för jag fick inget svar sist (kanske är jag inte välkommen? ):
    Var det 9-10 maj vi skulle bruncha i sthlm igen? Jag vill klappa frejis mage.

(nejdå, jag lovar, jag ska hålla tassarna borta )

• _koko_

Ore - Min första tanke är toapapper.

Telis - HA! Försök inte, jag tar med en ergonomisk tron till dig (Ers Höghet Liten får kliva åt sidan) om det skulle bli picknick.

Kul att se er ska det bli hur som helst!

• _koko_

(och jag måste ju tillägga nu när det kom en massa inlägg mellan att jag tänkte på det innan jag fick alla ledtrådar)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare