• muggles

Barnkarusellen snurrar vidare

Såg förresten att en av mina bekantingar på FB har Magnus Uggla som vän (!). Grubblade ett ?!) el om ngn skojare lagt upp en profil och snott ett kort. Jag menar, det är ju inget som hindrar...

• muggles

Vänner: du frågade om Fond. Tyckte nog att det blev lite dyrare än vad det smakade om man säger så. Inga himlastormande upplevelser men goda (ganska milda) smaker, ganska små portioner (lagom för mig men lite för lite för maken), väldigt trevlig personal. Goda viner men inget exceptionellt. Tyckte att Kock&Vin som jämförelse var mer innovativt serverad mat och coolare, snäppet godare viner och även där väldigt trevlig service. Skulle hellre gå tillbaka till K&V faktiskt. Men nästa gång står 28+ på tur!

• muggles

Klart att Uggla måste få ha vänner! Menade inte så... Tänkte bara att det nog är många som vill lägga till honom som vän...? Att om Vickan har några 100 så har han kanske några 1000? El så är han väldigt picky vem vet

• muggles

Sweet: jag håller inte med ang Bitterfittan. Jag tyckte att hon visade på en utveckling i boken som ju slutar med att de (kommer att) börja kommunicera bättre båda två. Jag tyckte det var just det som boken handlade om; att hon gick från att bara vara bitter (och offer om du så vill) till att vilja göra något åt situationen, att tala om hur hon ville ha det. Och även hennes man ville ju säga hur han ville ha det (på slutet). Så jag såg det som ett hoppfullt slut. Kul att man kan uppfatta en bok så olika!

• muggles

Tack för kramen förresten Sweetan! Jag försöker att inte tänka på det för mkt just nu. Grät en skvätt förut (tur jag har enskilt rum) men har ingen lust att basunera ut det på jobbet så jag försöker vänta med att känna efter för mkt tills jag kommer hem. Ringde maken i förmiddags och jag bröt ihop. Usch, trodde verkligen att jag var mer "förberedd" (naivt jag vet).

• muggles

Sweet: jag sticker vid 15 (var här runt 7-tiden) för jag ska hämta på dagis idag. En tröstande tanke för mig är att en del av min mormor går vidare i Moa (usch nu blev jag tårögd igen).

• muggles

Sweet: sedan har jag inte svårt att visa att jag är ledsen (privat) men du vet ett kontor fullt med ingenjörer - de skulle bli helt kollriga om jag började lipa Apropå boken så har vi ju bara upplevt den olika - inget är ju "rätt" el "fel"...

• muggles

Frejis: men det blev ju en bra dag till slut iaf!!! Så urbota kul! Ah, jag saknar ord, allt känns bara futtigt. (Tack Vänner för messet!)

• muggles

frejis: glömde - grattiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss! knulltrumpeter för 17!!!

• muggles

Frejis: nå nu vill vi höra symptomlistan! Kom ihåg traditionen... Jag tror att du anade detta för du hintade ganska rejält i helgen redan. Det där med ilskan på maken var ett tydligt symptom eller? Firade du med ngt igår?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare