• muggles

Barnkarusellen snurrar vidare

Glömde - träff?!

• muggles

Lappis: vilken typ av hotell vill ni ha? Min kompis fixade, hon gick in kl 10 men fick på sektion R, tror det är i vänstra hörnet snett mittemot scenen, så ganska långt ifrån. Skit samma, bara häftigt att vara där. Jag är inget superfan men Madonna måste man ju bara ha sett en gång. Jag tror hon är suverän live!

• muggles

Lappis: men är du säker att Ö är sämre? Går inte bokstäverna cirkeln runt så att Ö är nära A om du fattar vad jag menar? Jag har ingen aning, är bara glad att jag ska dit

Oki, ska kolla runt lite på hotell... Jag antar att Avalon (designhotell: www.avalonhotell.se/sv/) är för stort och opersonligt?

• muggles

Ahhhh, var ska man börja?! Skit i min jäkla idiotkollega, va fan i-landsproblem.

Nenne: har glömt att gratta till fina äggblåsan och insprutningen men kom på det när jag såg Piggisens inlägg.

Frejis: lyd Ciccis råd och skaffa dig ett VUL, går väl fr v7 tror jag? Som sagt MF-risken krymper till jättejättelite om ni ser hjärtat.

Lappis: du får leta upp frullans kulsprutor som hon skulle skjuta tanten med och peppra den där latmasken till läkare.

EA: GRATTIS!

Cicci: åh nej vad ledsen jag blir när jag hör detta. Vilken skit alltihop. Jag tror ni ordnar upp det igen men jag förstår att det känns så jäkla svårt när man älskar en människa men inte allt han hittar på... Stor KRAM!

• muggles

Piggelin: du kanske har bra tips på hotell också? Brukar vara påhittig med sånt?

Lappis mfl: De vi bokar till tyskarna är Hotel 11, Barken Viking (www.liseberg.se/en/home/Accommodation/Hotel/Hotel-Barken-Viking/), First G vid Centralen (www.firsthotels.com/en/our-hotels/sweden/Gothenburg/First-Hotel-G/) och Hotell Gothia (www.gothiatowers.com/). Hotel 11 ligger inte centralt så det kan vi glömma. Mitt tips är att boka hotell redan nu för Madonna-helgen - det kommer att bli fullt och mkt svårt att få tag i hotell!

• muggles

Jag tror att det är First G el Avalon som passar er bäst. Gothia ligger närmast Ullevi men Avalon ligger mitt i smeten och ändå gångavstånd till Ullevi.

• muggles

Nja, jag tycker nog inte det. Jag menar, det är väl inte på hotellet ni ska vara mesta tiden? Ni får förresten göra ett pit stop hemma hos oss och ta ett glas! (av vad får vi se... )

• muggles

MrsB: i senaste numret av Föräldrar och barn finns en sömnspecial, kanske lite tips till dig och Malte? Jag läste igenom den även om vi inte har några problem längre och många tips stämde rätt väl.

Tinga: i samma tidning finns en artikel om prematurbarn om du är intresserad.

Moa har kört med oss i natt så jag har sovit som en kratta. GÄSP! Men det var länge sedan nu så det var väl dags.

• muggles

MrsB: apropå fett i maten, jag tror du ska softa med det om han är lös. Rapsolja smörjer ju magen så att man inte blir hård.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare