• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Kängu-lovar att fundera på det det som gruvar mig mest är om pergon KAN påverka tanten eller inte och om det i så fall är bra eller dåligt, dvs om kroppen försöker säga mig något

Nenne-mina har snarare skärpt till sig, hade innan mellan 28-35 dagar och nu har jag runt 28 dagar och knappt några spottins så i löööööööve pergo för det.

• Fru E

Så har det varit med allt annat Nenne men just Pergon har varit bra sååååå bra om man bortser från den knasig tanten nu dvs. Lite rädd att nu när jag slutar med Pergon så kanske jag får så långa cykler igen.......vill ju ha som de är nu jöööööö

• Fru E

Så ska nog spara sista omgången med Pergo en eller två månader iaf eftersom hormonerna sitter kvar månaden efter med så kan jag få ut lite mer av dem

• Fru E

Nenne-dar ser du vad var det jag sa om att faxa till gyn

Mrs B-jag rostar pa bade sele och bubbelplastvaddering pa Malte

• Fru E

Har kommit fram till att det ar tur att jag ska spinna snart sa jag kommer hemifran lite.........har inte riktigt sympati med maken som havdar att han ar saaaaa forkyld att han inte kan jobba.........kanner mig nastan som en dalig person men kan inte hjalpa det

• Fru E

Lappis-kanske skont att fa en undersokning till for att se sa att allt ar ute och det ser ok ut???

• Fru E

Lappis-forstar dig vill bara att allt ska vara bra med dig

• Fru E

*skickar lite chokladtryffelkaka pa 70%ig choklad till Lappis*

Var nog tur att jag spinnade ikvall om jag ska kranga i mig lite chokladtryffelkaka med maste ju provbaka infor i helgen

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare