• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Efter att ha haft brorsbarnen ner på besök en helg brukar jag få helsanera båda våra barnstolar

• Fru E

Mrs B-men det är alltid en början! Får ta det i korta stunder och sedan utöka, hur lätt det nu är i Skåne

• Fru E

MSW-irriterande!!! Har inte icabanken så kan inte hjälpa dig

• Fru E

Vilken god matsedel MSW!
    Vi har halkat efter lite denna veckan med maten, men vi äter oftast varm mat mitt på dan på jobbet och sen något lättare när vi kommer hem.
    Jag har försökt få maken lite mer aktiv i att förbereda sallader och så till honom själv när han kör GI men lyckas inte så bra med det utan oftast är det jag som gör dem. Han är inte så bra på att tänka ett steg i förväg men tar glatt matlådan med sig när den står i kylen. Och eftersom även jag vill att han ska gå ner i vikt och må bra lite så är jag snäll och förbereder mat när jag orkar

• Fru E

Lappis-brukar försöka äta något varmt till kvällen om inte så varmt te iaf. Blir ofta omelett/äggröra eller varm macka.
    Men ska definitivt bli bättre på varm mat om det kan förbättra chanserna

Hade inte Ore BIM kring den 9-10 februari dvs i början på nästa vecka??

Lyxfällan brukar jag med titta på, förstår inte hur folk kan blunda för att de egentligen inte har pengar och bara handla på och ta lån efter lån.

• Fru E

Mugglan-hade ingen aning om att man kunde re-boota även en frys

BS-men visst borde du kunna variera maten mycket mer än med de tre sakerna?? Eller får du inte äta vissa saker, har glömt igen . Finns massor att variera med som inte är krångligt

• Fru E

När man talar om trollen Ore några spännande symptom?

• Fru E

Zozo-verkligen knepigt att stämpeln sitter utanpå ringen, jag menar man vill INTE att den ska synas utan själva mönstret på ringen.....

• Fru E

MSW-nä jag kan inte heller förstå hur vissa människor tänker om pengar. Jag menar har man inga pengar så kan man inte heller handla, punkt slut.
    Inte dåligt att leva på bara en lön....

• Fru E

MSW-jag håller med dig , det är först det senaste halvåret som vi haft två fulla löner eftersom maken tog längre tid på sig att bli klar med plugget.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare