Barnkarusellen snurrar vidare
Hejsan tjejer
nenne älsklingen
Vill bara ta snabbaste färdsättet norröver för att ge dig en stor bamsig kram och krypa upp i en soffa och snacka skit. Är så himla ledsen för att det inte fungerar för er och att du är så nere och uppgiven.
OCH jag förstår så in i bängen väl hur du känner det!!!! Jag har länge varit så full av beundran för er tappra krigare som har hållit på så länge och kämpat utan att få till det. Som gått på så många nitar men ändå lyckats vara (i mina ögon) starka och positiva, spottat i nävarna och fortsatt kämpat.
SÅÅÅ JÄVLA IMPAD!!!!
Så att du nu nenne har en svacka där du känenr hopplöshet. ja herrejesus det är vel inet konstigt alls. Och att känna hopplöshet förtvivlan och frustration trots att ni kanske inte prövat "allt" är i mina ögin inte ett skvatt konstigt. Jag hade förtvivlat för länge sedan.
Ni vet vel vilken panik, ångest, hopplöshet och sorg jag kände när vi misslyckades fyra gånger med borren och även (sjukt nog) när vi misslyckades en gåpng nu. Jag föll ju som en sten och trodde helt seriöst att allt hopp var ute och att allt var helt kört båda gångerna.
Så att du känenr förtvivlan och letar desperata utvägar. En helt normal reaktion i mina ögon.
bara sorgligt att du ska behöva känna så! KRAM!!!!!!!
Vad sorgligt att läsa om simmare som inte fungerar som det ska och så att det sätter käppar i hjulet. Men ivf verkade fungera ändå va? Skönt om det iallafall finns fler möjligheter än adoption. Stor kram och faaaan...
EA vågar man hålla lite tummar
BS: jag har ju så många tankar som jag känenr att man inte får tänka. Så jag tycker att det absolut inte är något konstigt eller fel att du uttrycker sorg över att det inte kommer en 09a. det är vel inte så konstigt om man blir ledsen om en dröm man haft inte går i uppfyllelse. Det behöver ju inte ställas i relation till andras bekymmer eller besvär. Hoppas det blir en fin 10a då istället!... fast är det helt kört med 09a tidsmässigt
Just det du frågade om vi bestämt hur vi ska göra med att kolla könet. Svaret är att jag fortfarande velar. Jag är ju övertygad om att det är en kille och jag vågar inte kolla könet för jag är rädd att jag inte kommer tycka om magen då
SNACKA OM förbjudna tankar. Jag skäms så enormt över att jag känner så här.
fast det går kanske åt rätt håll. Ig¨år satt jag och tänkte på hur livet skulle bli med två små killar. Och det är en tanke som jag bara slagit bort totalt innan. Så kanske håller jag på att förlika mig.
Hmmmmm kanske skulle man kolla könet.-
HJÄLP!!!!!
Cicci: förresten angående skor. KÖP!!!!
Inte ska viren behöva gå i små skor. Det är ju så obekvämt! och sen tänk på att du om 2 år kommer ha en till som kommer behöva skor i samma storlek som viren. Alltså kommer du använda som till ett barn till. Och det kanske är snöslask till påsk.
KÖP!
oms: Vad hemskt det låter att dins kompis känner att hon förlorat sig själv med nr 3. Men det tror jag beror på hur man lever sitt liv. Syrran har ju tre och tätt dessutom och hon älskar det. Hon älskar sin tid med barnen samtidigt som hon vill utvecklas själv med jobb och hobbys och annat. Så trivs man i livet så behöver det nog inte bli så. MEN helt klart är det sjukt mycket mer jobb med 3 än vad man kan tro.
Jag börjar faktiskt fundera på en 3a. jag har alltid varit helt totalt och fullt emot. Men jag vill ju ha en tjej.......