Barnkarusellen snurrar vidare
Izzie - langa över lite tits! Här sitter en kanin med A-kupa (typ 75A).
Izzie - langa över lite tits! Här sitter en kanin med A-kupa (typ 75A).
EA - kan få säkert få på mig en 70A om jag håller andan . Det är min tidigare storlek men har ju nu "pumpat" upp mig lite på överkroppen.
Och jag sitter och jobbar för jag vet att det inte blir så mycket jobb imorgon (ska jobba halvdag hemifrån).
Fast koncentration är lite halvdan. Har även vattnat blommorna, kollat på hotell i Champagne samt ätit lite soppa. Snart är det dags för Greys!
De första åren har vi på dvd då jag inte såg några serier alls under de 2 åren jag pendlade mellan Sthlm - Cannes. Var liksom ingen idé att följa något som jag bara såg vartannat avsnitt på. Nu har jag en drös med serier jag följer (och maken också för den delen). Det är vårt sätt att slappa på kvällarna efter 21.00.
Sweet - hej gumman, var inne och tittade på din blogg idag och er nya söta katt. Vilken stor familj ni är nu!!!
Sweet - värdet har gått ned men det värker och blöder fortfarande. Nytt blodprov på måndag. KRAM tillbaka
Blivande fru - härligt att du är normal !
Lycka till AM! Det här grejar du lätt.
Japp, tar väskan och drar vid 13-tiden. Skönt att ha Flygbussen precis utanför till Arlanda. Sitter här och försöker koncentrera mig på jobb men visste att det skulle bli svårt igår (där jag satt och jobbade lite igår kväll istället).
Tittar bara som hastighast in fran Barca och ser att nenne har fatt mens ... KRAM pa dig!
Och avis blir jag for en skidakningsdagen!
Kommenterar garna adoption och vad har Telis blivit spadd om? Vi far se om jag hittar det inlagget for har nalkas frukost och utcheckning.