• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag "jobbar" sent idag, har en späckad vecka med presentation av min (vår) uppsats på torsdag och opponering på en annan uppsats på fredag...

• kängu

Här var det full fart!
    Förhudstomtar

Spännande AM med ev. igångsättning!!!

• kängu

Vad synd AM!!! Får hoppas att färdknäppar och champagne hjälper då. Annars förstår jag att du hellre vill ha planerat snitt än att gå över tiden och eventuellt ytterligare en jobbig förlossning!!

EA- Nej, har tanten kommit ordentligt nu?

Fick precis reda på att makens mormor dött. Hans morfar dog för bara 4 månader sen så känns ganska tungt.

• kängu

Kan inte ngn vänlig själ inboxa mig länken till galleriet (har tappat bort den) så jag kan kika på min look-a-like Snaily

Frullan, fy fan vad du är rolig jag har garvat som tusan här framför datorn när jag läste ikapp

Nä uch och fy vad 08-orna verkar vara sjuka hela tiden!!! Krya på er alla sjuklingar! Jag hoppas att 09-orna är friskare av sig

Själv sitter jag här och övar på min presentation som är imorgon. Jag är jääääkligt nervös, så läskigt att presentera ngt man jobbat med ett halvår, och dessutom få massa kritik på det...
    Men det blir skönt när det väl är över!

Snaily, måste säga att våra hundar (särskilt den första) inte hade ngn fertilitetshöjande effekt... när han var valp så kunde vi inte med att stänga ute honom från sovrummet, vilket resulterade att vi i flera månaders tid fick till det ytterst sparsamt och då endast i duschen... Iofs var det ju efter dusch-sex som det blev plus nu så hundvalpar kanske ändå har en fertilitetshöjande effekt????

• kängu

Nu ska jag laga mat till mig och maken (som efter flytten kommer hem kl 20 på kvällarna )

• kängu

Tack Telis! Jag och Snaily verkar ha en del gemensamt... bröllopsresor t.ex.

• kängu

Snaily, vi var också där i oktober Och klättrade i berg, och var på späckhuggarsafari...

Vår vovve gnällde så mycket på nätterna så vi lyfte upp honom... är man vek så är man

Tack för lyckönskningarna!

Jag ska snart gå o lägga mig, så jag är riktigt utvilad imorgon. Kl 13 smäller det!!

• kängu

Heeeej på er alla!

Tack för alla lyckönskningar, ni är för gulliga

Presentationen gick, bra fick ganska "lagom" med ändringar så förhoppningsvis behöver vi inte jobba med det mer än ca 2 veckor till. Fick mycket beröm också så det är kul Så jäääääkla skönt att man ser slutet på detta!!!!

Jag för min del ville bli kirurg när jag var liten- skulle fortfarande kunna tänka mig det men skulle inte orka med utbildningen tror jag.

Cicci, försök att ta det lugnt så bebben stannar kvar!!

Var MASSOR jag tänkt kommentera men min hjärna funkar inte optimalt just nu Vilodags!

• kängu

Hej Snaily
    När är allt är färdigt så är det examen!!! *wohoooo*

Ore, delfinskötare

• kängu

Hej på er alla i tråden!!!!

Spännnande med Hectors ankomst idag!!

Nenne, gud va mysigt med en kisse! Lite avis är jag allt, hade velat ha katt men maken är allergisk Får väl kanske nöja mig med två hundar

Frejis- låter inte bra med sammandragningar så tidigt. Lyssna på doktorn och ta det lugnt!!!!

Ego- har haft en underbar helg. Planterat blommor på uteplatsen, solat, grillat... Kollade på Australia igår som både jag och maken gillade jättemycket. Och nu är det kortvecka! Så skönt!!

Lappis, tycker det låter bra med lightförsök. Då behöver du inte känna att du ska "ge upp" allt du ville göra!

• kängu

Cicci, det verkar ha varit en riktig fest

Nenne, ja visst är det synd om honom

• kängu

Muggles, åh nu längtar jag till stan och Gbg
    Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig för hur/var man vill bo???

• kängu

Blir nyfiken på lägenheten nu Muggles, hade du ngn länk?

• kängu

Oh Muggles det var en lägenhet precis i min smak!!! Snygg!!!

• kängu

Jasså minsann Telis! GRATTIS!!!!!!!!!!

• kängu

*viker september till firande av Telis fylle-dag*

• kängu

Liten, lycka till imorgon! Det kommmer säkert att gå alldeles utmärkt! Men gud va konstigt att inte behöva ha glasögon eller linser längre... *funderar* Det har jag haft i nästan hela mitt liv

Frullan tusan också med ryggen Försök ta det lugnt så det inte blir värre!

Fasen va varmt det är ute- vi har 23 grader i skuggan!! (totalt mulet här tyvärr). Jag och hundarna höll på att smälta i värmen när vi var på långpromenad nyss... dags att sommarsnagga dom! Sååå fint var det i skogen med massor massor med vitsippor och blåsippor. Hundarna kunde vara lösa och springa runt och busa. Så nu helt plötsligt gillar jag att bo på landet igen

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare