Hej!
Har ännu inte lyckats få något irritationsutbrott idag! Skönt, hoppas det håller i sig, åtminstone hela dagen!
Här skiner solen igen, men det är blåsigt! Och så regnade det rätt bra i natt tror jag (lät så) så det är blött i gräset!
Sov inte så bra i natt, A "får" juh inte äta mer än 12,3 och 6 nu på natten, i går natt funkade det jättebra, han vaknade en gång vid 22.40, då räckte det med vatten och napp sen somnade han om till 12, fick mat och sov till 2.40, fick mat och sov till fem snåret då han fick komma in till oss och åt, och sov till 7.30.
Inatt vaknade han vid 23.10 och det funkade inte med vatten eller napp, eller nått annat heller egentligen, men jag tog honom och så la vi oss på soffan och försökte lugna/sjunga osv efter ungefär en halvtimmes störtgråt somnade han och vaknade vid 0.40. Så det var juh onekligen inte av hunger han skrek! Nåja, då matade jag och la honom i sin säng sedan, sen vaknade han inte förrän 3, men jag vaknade ett par gånger och tänkte på min svåger som blivit uppsagd..
A åt vid tre, vaknade vid halv fem, kom in till oss (somande efter lite bökande, utan att äta) åt strax innan sex!
Dessutom vaknade jag av att bärbara pep för batteriet höll på att ta slut!
Så även om det funkade hyffsat bra med A kändes det som jag inte sovit särskilt gott!
Oj, långt och ego!
Annars kommer maken hem tidigare idag och då ska vi baka kokosrulle med hallon (recept från ICA) som vi tänkte bjuda på på påskafton då vi ska ha knytkalas med släkten!