• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Glad påsk på er alla!

• MSW

Hurra Tinga, att det verkar gå bra med matningen för tillfället, nu äntligen lossnar det kanske! Roligt med shopping med.. Och klart att du får skriva av dig!!

Bluebride: Välkommen! Passar även på att skicka lite *styrkande kramar* till din situation!

Lappis: Bra med ÄL, verkar som kroppen har kommit ifatt igen nu äntligen!!

Ea: Det är verkligen skumt med spottingsen, du får kolla med dom när du får provsvaren, eller de kanske kommer med brev?

Bs: Tråkigt med allt skit! Håller nog med de andra om att det kanske kunde vara bra att försöka enas ang iris? Särskilt om det (vilket förhoppningvis blir snart) ska komma ett syskon?

Krya på er, ni som behöver!

Annars låter det som de flesta har haft en härlig påsk, precis som vi!
    Idag fick jag mitt beställda klick och grav.test som jag tänkte ta innan jag tar tag i införskaffande av minipiller (vill vara helt säker innan jag börjar med dom..) Så då kanske, kanske man kan få lite fart i sängkammaren!
    Har fått reda på att A ska få en kusin till(på makens sida)! SÅ roligt!

• MSW

Ea: Ja det är alltid mycket lättare att maila "svåra" saker..

Nu har jag också spanat in lill-karamellen och kissarna.. Så gulligt.. Man sitter juh och småskrattar för sig själv!

• MSW

AM: Ojdå förvärkar och allt! Hur känns det inför ställningstagandet då?

• MSW

Här håller förresten "lugnet" på att försvinna bit för bit.. A kan ta sig fram (det går inte fort men ändå) när han ligger på mage, han har också kommit på ordentligt hur han kan ta sig från ryggläge till magläge för att ta sig framåt.. Idag har han också lyckats två gånger att ta sig från sittande till mage, så det verkar han också snart behärska, han lyckades också ta ett par steg när han håller i sin aktivitetstavla som står på hjul!
    Ja hjälp vad allt går fort!
    Vi har även plockat undan de första "prydnadssakerna" (två "Ljuskoner" vi haft stående på golvet) då de annars var väldigt populära!!

• MSW

Lappis: Låter mysigt!

Liten: Bra vågat! Friskt vågat, hälften vunnet heter det juh!

Snigel: Tråkigt med morfar! *kram*

Am: SPÄNNANDE!! (och i mina öron är spännande både positivt och negativt laddat, så jag tycker ordet är perfekt!)

Ego: Här har irritationen lagt sig, både irritationen på maken och den allmänna.. Skönt att vara sig själv igen! (något så när iaf)..
    Mormor har nu opererats och har kommit hem, hälsade på henne igår och hon var precis som vanligt! Skönt! Makens farmor verkar också lite piggare..
    Har inte hört något från säljaren av huset ännu, men jag väntar och väntar..
    Annars har vi en plan B, en gård med skog, isf skulle mina föräldrar köpa skogen och vi huset!
    Alltid bra att ha något att fokusera på om plan A skiter sig.. Blir inte lika deppigt då..

• MSW

Kikade in i galleriet nu! Nya bilder på moa är söta, vad stora dom blir så fort!

Piff och puff är verkligen söta också Tinga! Riktiga goingar ser de ut som!

• MSW

Bluebride: Kikade in på din lilla tjej på FL nu! Så liten! Men söt är hon!

• MSW

Cicci (och till viss del am också) det är juh alltid bra med flera alternativ!
    Sen löser det juh sig såklart på ett eller annat sätt..
    *uppskattar att jag har familjen nära*

• MSW

Förresten så har vi ett litet "kärt besvär".. Är bjudna på 30års fest i sommar på Cinderella, vilket känns skit skoj, men jag är jättenervös för att lämna bort A ett helt dygn!! (Jag ammar juh förmodligen delvis fortfarande då) Men det är inte helt klart om vi ska med eller inte ännu..
    Och det kommer nog att bli en hel del alkohol (inte för mig men för resten av gänget) så det är en situation jag helt klart inte vill ha med A på, annars hade juh det varit ett alternativ!
    Jaja, är ett tag kvar innan vi behöver bestämma oss..

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare