• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Vet också ett hundpar som heter Sigge och Doris.. GUlliga namn tycker jag..

• MSW
    snaily skrev 2009-04-23 09:32:05 följande:
    Ore - nu blev jag ju jäääättenyfiiiiiikeeeeeeen!!!!
    jag också..
  • MSW

Fick precis mms på bekantskapskretesens allra nyaste tillskott (kom igår)..

• MSW

ANg blödiga veterinärer tycker jag nog att det är en bra egenskap hos en veterinär (åtminstone till viss del) skulle inte vilja stöta på en veterinär som inte tyckte synd om djuren! Sen måste man juh klart kunna "stänga" av känslorna till viss del för att orka med..

Själv ville jag bli ridskollärare eller hästuppfödare när jag var liten.. Medan alla andra vill bli frisör typ.. (behöver jag tillägga att jag i många år bara läste hästböcker....??)

• MSW

Tinga: OJ är det så länge sedan?! Håller med om att det inte känns så..

• MSW

Själv förundras jag (ang hur tiden går) hur mycket barn(bebisar) lär sig på så kort tid.. Är juh inte särskilt många månader sedan A var nyfödd och hjälplös, och nu kan han så mycket och har utvecklats så extremt! Konstigt!

• MSW

Kikade mest in för att se hur det gick för Cicci, men där gick jag bet!

Frullan: Ni får göra som vi gjorde när bebisen kommit ut, vi började rabbla namn i alfabetisk ordning (började alltså rabbla namn på, först på A , sen B, C osv) och då var det verkligen ALLA namn vi kom på, typ Arne, Bertil, Gösta, ja alla vi kom på helt enkelt..

Nahe, nu ska jag ut i solen igen!

• MSW

Rut vet jag en liten flicka som heter, och han är söt, så jag har inget emot det.. Men skulle nog inte döpa ngt av mina egna barn till det!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare