Barnkarusellen snurrar vidare
Tror med på en liten kanin under 2009 vi som är kvar ska ju dra barnvagnen tillsammans och fika när alla de andra jobbar
Tror med på en liten kanin under 2009 vi som är kvar ska ju dra barnvagnen tillsammans och fika när alla de andra jobbar
Muggles-har du provat de som det inte är så mycket grädde i ????
Jag sitter och suktar efter chokladsemla eller kanske en med nutellagrädde
Baknörd, jag näeeeee
Muggles-jag är alltid sugen på goda saker oavsett hur mycket jag tränar bara samvetet som säger ifrån
Ore-då gör du som jag med semlan, tycker inte heller om så mycket grädde........
Roligt att förändra håret lite. Ska göra det nu under mars med innan vi åker upp till våra vänners dop.
Lappis-då kan du få vara första provsmakare på alla mina bakprojekt så har jag någon som kan äta upp allt jag vill baka
*tittar in hastigt innan nästa möte som börjar ett och har varken ätit lunch eller förberett mötet*
Har inte hunnit läsa igenom allt så kommenterar senare
MSW-du får tjata preeeeccccciiiis så mycket du vill
*viskar tyst*
* inga bruna/beiga flytningar alls sen igårkväll men är bara på dag 28 idag så de kan väl komma tillbaka, har precis som mensvärk och neråt ljumskarna men vågar inte hoppas* De senaste två månaderna har cykel varit på 30 dagar samt 28 så antar att den kommer att vara däromkring nu med.......avvaktar dock några dagar till minst....gör så ont att falla ner från molnen som Ore sa
Förbereda möte och äta var det......*springer iväg*
Och nar jag lyckas komma in har alla gatt hem redan
Ska se om jag kommer ihag allt jag ville kommentera efter att ha last ikapp alla sidorna
Har inte gjort annat an att jobba idag, dvs varit pa mote sa har int hunnit ha trakigt eller ens tanka tanken. Skont att antligen vara hemma och sitta i soffan
Tinga-usch vilken tung natt hoppas de sover battre idag da sa ni kan fa lite somn med
Laseroperation av ogonen-har inte glasogon eller linser sa har inte funderat sa myket pa det men kanns bade laskigt och bra pa samma gang. Bade min mamma och bror har glsogon medan jag och pappa har sluppit.
Nenne-klart att man far "ge upp i tankarna" nagon gang!!!! Det har jag gjort manga ganger aven om vi inte forsokt alls lika lange som ni men det jag menar ar att det ar nyttigt att lata sig vara dyster sa lange man lyckas plocka ihop sig sen igen
Svarandet lamnar jag till ovriga har eftersom jag inte ar sa bra pa det
MSW-det receptet har jag med tankt laga men har inte kommmit till skott an, klockan ar lite mycket ikvall for att borja pa nat avancerat men pa fredag kanske
Lappis-dyk ner i soffan med din goda choklad och nagot gott att dricka sa mar du lite battre
Kangu-ar val bra att en graviditet ar 9 manader sa man hinner vanja sig
Kanns skont att det gar att ventilera alla amnen har inne utan att nagon tar illa upp