• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

BS-kramar om!!!!!

Piggis-ja men sa ar det ju naturligtvis, Blivande ligger ju en timme fore oss

Har kallar sangen och en bra bok, maken far sukta efter mer avancerade aktiviteter i sangen ett tag till

Sov Gott Alla!

• Fru E

Vickan-lycka till på lönesamtalet jag måste verkligen ta tag i det snart med men är så mycket annat som ska göras som får gå före.....och jag undviker nog det lite eftersom jag tycker det är klurigt

Ingen som har tips på hur man botar en snarkande make??? De två senaste nätterna har han väckt mig åtskilliga gånger och det som brukar fungera, att han lägger sig på sidan, fungerar inte......

Ego Trosstatus-lite svagt beige färgade (visst är det intressant -D ) men ännu inget rött eller bruntbrunt men kan mycket väl komma eftersom hoppet har tänts lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite lite och det bara är dag 29. Slut på icke intressanta detaljer.

*Springer till möte igen*

• Fru E

Tellis-klart att det är som i Italien när du ska dit

• Fru E

javisst ja Frejis har ju VUL idag LYCKA TILL!

Här är mötet över så jag hinner jobba lite, tur det

• Fru E

BS-kan du inte jobba hemifrån lite så du kan vila??

• Fru E

Muggles-tycker du gör helt rätt . När det blir aktuellt för oss kommer jag att göra precis likadant (fniss säger jag nu när jag inte har en vrålande unge i örat). Tror man ska vara konsekvent och visa att det inte är ok

• Fru E

MSW-lyckas du alltid logga in när det är byta av bajsblöja?? Kanske inte vill prata med oss egentligen

• Fru E

Muggles-japp barn kan vara väldigt manipulerande när de vill något. Ska bara påminna mig själv senare om det med

• Fru E

Frejis-Grattis till det fina VUL:et nu kanske du kan slappna av lite lite iaf. Bra att du får fler VUL så ni kan ta det i etapper

• Fru E

Ego Fråga-någon som har fått nästan som aladåbaktiga saker och lite snigelslem vid BIM??? Kan inte förstå varför jag får det nu......lär inte ha ÄL....slut ego och äckliga detaljer

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare