• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Sjalv far jag shoppa solglasogon pa barnadelningen om jag vill ha nagra eftersom jag ar sa smal i ansiktet......lagom spannande ibland

• Fru E

Lappis-om du provat den sa manga ganger och den sitter perfekt ska du kopa den!!!!!!!!
    Jag ar likadan och kan prova i all oandlighet men har lart mig att provar jag den manga ganger och tycker den sitter bra och jag tvekar sa ska jag kopa den annars angrar jag mig bara nar jag kommer hem

• Fru E

Mitt nya projekt ar att hitta en snygg skinn/laderjacka till mc-akning som inte kostar skjorten och har markerad midja

• Fru E

Mrs B-har lyckats slarva bort ditt mobilnummer

• Fru E

Mrs B-MQ, Vero Moda, ICHI, Jansens, Esprit, Sisters (finns i gallerian i H hos Jansens) brukar ha snygga klanningar

• Fru E

Vickan-sager du det sa kan jag ga med pa det
    Positivt ar att huset blir vaaaaaaldigt rent eftersom jag inte kan sitta still

• Fru E

Godmorgon!

Sa "icke gravid" det kunde bli

Ska begrava mig tacket och sova vidare......

Loppis senare vid elva sa kikar in innan det....

• Fru E

September-prova att rosta brodet, muuuums

Vickan-jassa ar det darfor tanten inte hittat till mig

Jag vet ju inte hur lang cykel jag har denna manaden men gissar pa att AL var runt dag 17-18 om jag ska lita till kroppen......
    Jaja den som lever far se vad som hander

Snart vantar en loppisrunda med tjejerna, far se om det kan fa mig pa battre humor

Kram till alla!

• Fru E

Tinga-hur visste du hur mina solglasogon sag ut !!!
    Na banden har jag val utan men storleken kan nog ungefar vara densamma *fniss*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare