• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

MSW-jo tänkte testa innan jag ringer, därför jag inte ringt än

• Fru E

Ore-jag använder Dermanords hudvårdsprodukter och har gjort i 2 år, är supernöjd!! Har liksom du både torr och fet hy men har fått lite kontroll på den med deras produkter. Jag tog en ansiktsbehandling först och fick då hjälp med vilka produkter jag skulle ha och sen har jag köpt till lite flera bla deras ögonkräm som är bra . De har även smink med

• Fru E

Mrs B-gör lite av var om du kan

Bra inför intervjuer är som MSW säger att lista bra och dåligt med en själv men vända det negativa till något positivt dvs att det är sidor som du jobbar med att förbättra. Vad du har för förväntningar på jobbet, vad du gör om 5 år, vad du vill utveckla, och förbered några frågor till intervjuaren med.

När är det dags imorgon???

Ego-hmmmmm kanske skulle testa imorgon då........eller på lördag....kruxet är att min bror sover över till lördag morgon och inte så roligt att testa då.......eller så väntar jag till söndag.....inte är väl jag velig

• Fru E

Lappis-tack för tipset angående tapeter, har varit inne där och kollat lite innan med

• Fru E

Mrs B-öva ikväll på maken så vet du lite hur du ska agera . Jag övade löneförhandling med maken och det gick ju bra igår

• Fru E

Nenne-ja jag gör nog så. Just nu är det rätt så lätt att inte fundera så mycket eftersom jag nästan accepterat att det blir minus igen, har ju nada symptom (vet att man inte behöver ha det *fniss*)

• Fru E

Frejis-tror det blir pa sondag........dag 36 idag.........inga spar av tant eller tant alls mer an massa annat grejs som ar mindre trevligt....

Har svurit en timme nu.......forstar inte varfor folk ska skruva in listskruvarna langt in i listen sa de sitter fast totalt . Sen sitter skarvarna pa tapeten som berget och lossnar inte sa latt men skam den som ger sig

• Fru E

*sjunker ner i soffan efter att ha gjort forsta fasen i renoveringen*
    Forstar inte hur daligt folk kan tapetsera i rummets ena horn har de skarvat tapeten med en decimeter istallet for att satta dem kant i kant i hornet!!

AM-tja eftersom ni inte ar sa detaljkansliga sa , det kommer som slemmiga aladaber och mer flytningar an jag brukar ha men vad det beror pa vet jag inte an. Vill inte hoppas for mycket eftersom det blivit ett minus innan........

• Fru E

Äntligeeeeeeen Freeeeeeeeedag
    Jag ser mest framemot att få lite mer tid till att renovera i gäst/barnrummet så att det blir klart! Tänkte titta på tapeter imorgon om brodern åker hem innan de stänger vill säga.

BS-är det bättre med Iris nu?

Sweet-är det bara Lillsnorpan som är dålig eller har ni också åkt på det?

Piggis-grattis till såld lägenhet . Pengar gör inte allt utan i det här läget var det kanske skönt att bli av med lägenheten så ni kan koncentrera er på huset.

Tellis-skönt med semester

Liten-tror nog inte det är någon fara med Mindre om hon sover mycket, tar nog igen sig efter magsjukan Försök ge vätska i mindre doser så får hon kanske behålla det.

Här blåser det halv storm idag och är grått....

• Fru E

Mrs B-håller tummarna för dig idag!!!!

Hmmm.....notis i tidningen *springer in och kollar*
    Vi är allmänt poppis att skriva om i tidningen inte alltid till det bästa men sen är vi Skåningar de som klagar mest i Sverige med på det jag jobbar med......

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare