Barnkarusellen snurrar vidare
Nä får nog röra på mig lite och fortsätta med renoveringen så ryggen får vila
Trevlig helg på er alla!!!!
Nä får nog röra på mig lite och fortsätta med renoveringen så ryggen får vila
Trevlig helg på er alla!!!!
Sällar mig till skaran som svär just nu att ta ner tapetskarvarna kommer att bli ett digert arbete och just nu mår mår jag lite skumt........trött i musklerna och lite yr och matt hoppas bara inte det är någon magsjuka eller så. Ska ta ner några skarvar till och sen lägga mig i badet, insåg även att jag inte har något test hemma men hinner inte till apoteket innan de stänger så får köpa imorgon när vi ändå ska ut och köra till köpcenter.
Vi sprutmålade våra luckor och det var inte så farligt dyrt alls
Lappis-vila ordentligt ikväll!
Skratt ni är för roliga
Näpp har varken kollat färg eller tapp, tror inte jag ens kan känna om den är öppen eller stängd
Ja den som lever får se!
Nu ska jag hoppa i badet och sen handla lite innan brodern kommer
Lappis-varför jag inte testar??? Det är så skönt att leka struts och sticka huvudet i sanden vill inte ha ett förhatligt minus igen......testar en gång till sen ger jag upp det och ringer till gyn och frågar vad han ställt till det med Pergon
Mrs B-jag håller tummarna för jobbet i H om det är det du vill ha
AM-lyxigt med champagnemottagning har faktiskt en "den lilla svarta" man används inte så ofta
*Tittar in lite snabbt*
Har varit och kollat tapeter och har med oss tre rullar som vi kan tänka oss, vitt/beige i botten med diskreta mönster i metallic som skiftar i ljuset
Sen blev det veckohandling och testinköp på apoteket, maken tyckte jag var galen som köpte både det digitala och det vanliga med streck .
Dags att renovera!
En liten fråga som jag kom på, vilken test är det bästa att prova med det digitala eller det vanliga? *kliar mig i huvudet*
Och måste man testa på morgonen eller går det lika bra efter att man har hållt sig några timmar??? *funderar på om jag "orkar" vänta tills imorgon
Iofs kan jag inte dricka en god drink ikväll om det blir positivt hmm........
MSW-
Försöker samla mod och annat just nu får se om jag kan hålla mig tills jag får en drink annars tar jag nåt gott att dricka ändå!
Har varit duktig och är klar med samtliga skarvar i gästrummet så imorgon blir det slipning och spackling
*räknar i huvudet dag 38*
Kängu-min make ligger i sängen och låtsas plugga men sover