• Fru E

Barnkarusellen snurrar vidare

Så VUL bokat nästa torsdag kl 8 vilket är dag 15 så då borde gyn kunna se om ÄL är på g eller inte. Hade känts toppen om jag kunnat skicka min stuntman som gjorde VUL:et åt mig så slipper jag känna mig så dum
    Har ett möte på jobborten kl 9 så blir 20 min sen till det men barnverkstaden går helt klart före

Lappis-kanske skönt att du får lite koll på din cykel igen innan ni sätter igång så kroppen hinner ställa om sig

• Fru E

Muggles-gjorde ni något försök denna månaden eller ni avvaktade till nästa när du haft en tant?

• Fru E

MSW-ja jag tror det blir utan Pergo, har inte tagit någon tablett än och dag 6 idag. Min teori är att det var Pergon som gjorde att cykeln strulade förra månaden. När jag åt dem var det inga problem eller jo tanten blev vääääldigt liten andra månaden med dem så kanske var en vink redan då att kroppen inte ville ha några extra hormoner utan sköta det själv. Jag får ju tanten varje månad även om längden på cykeln varierar så borde även ha ÄL då själv...

• Fru E

AM-du vill inte ha 2 st minkpälsar jag har två liggandes här hemma som jag ärvt och inte vet vad jag ska göra med....

• Fru E

AM-jag vet faktiskt inte i vilken storlek de är för där står ingen lapp men jag kan prova dem lite senare och lägga rapport . Jag kommer själv inte att använda dem och har inte lyckats hitta någon affär eller liknande som är villig att sälja dem....

• Fru E

AM-har tänkt tanken men vet inte riktigt om det är så stor marknad för dem.....vill ju ändå ha ett rimligt pris på dem...

• Fru E

AM-jag har kollat runt lite både på tradera och blocket men priserna skiljer rätt så mycket på de pälsar som ligger ute men kanske runt 6-7000 ligger de

• Fru E

AM-då har ni fått vår snö för vi har sol nu

• Fru E

AM-skratt det gör jag så gärna behövs bara namn och adress

• Fru E

Ore-vad var det för detox som du skulle göra om du inte blev gravid denna gången??? Kanske skulle prova en sån.........

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare