Barnkarusellen snurrar vidare
EGO forts på tjejkompisens outande om graviditet- tjejkompisarna vet om att vi försöker och ungefär hur länge men samtidigt kan de ju inte ta hänsyn till huruvida jag kommer att bli deppig eller inte om de outar en sådan nyhet som M nu gjorde i lördags. Har insett att det nog var jag som överreagerade och det får jag lära mig att hantera på bästa sätt eftersom vi alla är i mer eller mindre skaffa barn åldern. Jobbigt men sant
Klurar annars fortfarande på om jag ska ta den sista Pergokuren så ÄL får skjuts eller låta kroppen bestämma takten eftersom jag normalt har ÄL ändå även om längden på cykeln kan variera. Tanten är inte här än men kommer de närmaste dagarna.......
Egentligen tror jag inte att något är fel utan att kroppen bara reagerar på hormonerna som tillförts i onödan kanske......
Kommer nog inte att kunna titta in förrän tidigast på fredag eftersom jag åker till Gbg imorgon och inte öppnar en dator förrän på fredag
Tinga-KRAM på dig!! Tror som du att kroppen egentligen fungerar men trilskas lite pga extra hormoner