• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

A: kommer vara 10 månader ungefär.. Tycker nog egentligen inte det är så farligt att sova ifrån honom, men då hade jag juh velat träffa honom direkt på morgonen.. Jaja, vi får se det beror lite på vilka som väljer att följa med också, om vi vill eller inte..
    Nu är det dags för lunch!

• MSW

Barnvakterna är redan utsedda till festen, vi utnyttjar våra sthlms kontakter (A faster med fmailj) sen ska sväronen också vara där, tror att A kommer känna sig i trygga händer, medan jag hade varit mycket lugnare om det hade varit mina föräldrar, men skulle de göra det får vi juh lämna honom i småland, och då blir det juh en massa fler timmar utan honom!!
    Blev mer nervös för någon helg sedan när sväronen tyckte att A gott kunde få smaka lite fika (bulle och kakor), jag sa juh ifrån och då lät dom bli.. Men litar inte på att de låter bli ifall vi inte är med.. TYcker att det är superonödigt att vänja honom vid socker/söta saker innan han förstår själv att han missar något!
    Jaja, var egentligen en annan diskussion!

Nu ska jag försöka låta bli att vara mer ego..

Barnmatsrecept: Sök på google.. Har hittat en del där.. Men inga jag har provat ännu!

Koko: Jag har inte riktigt fått pejl på vad regnbågsfamilj menas med.. Feel free att förklara.. Roligt att de lyckats bli gravida i vilket fall som helst!

• MSW

Och Telis, glömde juh! Spännande att något händer! Säg till när det behövs tumhållning!

• MSW

Godmorgon!

Page: Tråkigt med mötet, och ännu tråkigare med J's lunginflammation!

Telis: Skönt att verkar funka med sjukgymnasten, även om det "ska ta tid"! Grattis till 10årsdagen också, och hoppas kvällen blir trevlig!

AM: Hoppas du njuter ordentligt av badet!

• MSW

Frejis: Tycker också det verkar skönt att du är så lugn! Annars har jag juh inte varit i situationen och har därför svårt att tycka något mer!

Frullan: Hej hej!

Cicci: Hoppas också att bebben stannar inne ett tag till, vilken vecka är du i?

Koko: Då ligger jag lite efter dig, med 7½h från igångsättning till A kom ut (fast går man efter det bm räknade som "etablerade värkar" så kortades tiden till drygt hälften), funderar också lite på hur det kommer gå en ev andra gång!

Annars är jag helt färdig efter att ha varit på bvc (69,5 cm lång och 10865g, och "bra utvecklad" blev "domen") och storhandling inför det thai-inspirerade kalaset på söndag! La in en cider på kylning tills ikväll när det (suprise suprise) blir grillning!

• MSW

Sweet! Hej hej! Spanade också in katt-leken, för härliga filmer.. Sådana man blir glad i hjärtat av!

• MSW

Förresten hörni, håller på och spanar lite smått efter en sittvagn till A, vill helst ha e liten/smidig som man kan fälla till ligg läge och helst som man kan vända så han kan sitta både bakåtvänd och framåt vänd..
    Any suggestions?

Hur är Baby Travel vagnar?

• MSW

Hej! Tittar in för lite ikapp läsning, många sidor!!
    Maken har varit ledig idag, och vi har städat hela lägenheten och börjat greja lite med maten inför kalaset, har även hunnit med att grilla korv hos sväronen på deras underbara söderlägesaltan..

Grodan: Jag ska tipsa om jag hittar någon bra, vill också ha en ganska terränggående,
    så AM, vet inte hur teutonian funkar då? Vi har en teutonia mistral S nu, som är smidig, men som inte funkar super bra på ojämt underlag...

MrsB: Låter som du har det kämpigt, hoppas det håller på att vända! *kramar*

Nu ska jag fortsätta läsa ifatt!

• MSW

Snaily: Tråkigt med maken, men håller tummarna för det sökta jobbet!

Tinga: Härligt med ätandet!

Liten: Hoppas att helgen gör undervärk för förkyldningen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare