Barnkarusellen snurrar vidare
nenne - då är du sjuk!
nenne - då är du sjuk!
nenne - helt ok med plus, börjar bli van vid att alla plusar runt omkring mig ... även i denna FL-tråd som varit så miserabel tidigare. Bara krig, mens och elände. Känner mig rätt uppgiven och inte ett dugg panikslagen längre. Konstigt?!
Telis - (ni andra behöver inte läsa) Jag har båda gångerna gått med urinvägsinfektion och min jäkla idiot inte fattat detta utan den har gått upp i njuren. Andra gången förstod jag var som kunde ske och gick till en läkare som skickade hem mig för jag inte visste om jag hade feber. Hade det varit svårt att sätta en temp i munnen på mig? Dagen efter avslutades min tjejmiddag med att jag hade 40 graders feber och inte kunde stå rakt längre (och det var inte pga spriten). Har blivit inlagd och sjukskriven i 2 veckor båda gångerna och varit så väck de första dagarna att jag inte klarat mig ut till toaletten. Nej, nu är jag jäkligt observant för inte vill jag ha det en tredje gång.
nenne - du ser, du kan inte heller låta bli att försöka muntra upp!!!
nenne - försökt inte!!!! att byta ämne. Den går vi inte på!
Telis - jag följer hennes blogg (inte varje dag men någon gång i månaden). Tänka sig att mitt hcg låg kring 100 och har gjort ont?!! Det tycker jag själv är konstigt men det hela har nog berott på vätskan jag fått i och med utsöndrandet av hormoner. Nå väl, mitt fall är ju liksom nada mot vad andra som har utomkveds råkar ut för och som får genomgå både skrapningar, operationer och cellgifter. Fast jäkligt segdragen ... är typ i vecka 10 efter testdag nu.
Telis - undrar varför de inte skrapar henne när cellgifterna inte funkade? Tänk vad vissa måste gå igenom ... helt otroligt!
Ore - låter som mitt koncept, vitt vin och god middag ikväll. Gick till bolaget i onsdags istället för att träna (förkyld + ont i tjejmagen) och köpte på mig ett gäng goa viner.
nenne - jag försöker (jobba)! Den här veckan har verkligen varit kass i jobbsyfte.
Vilka glasögonproblem!!! Jag är nöjd med mina förutom att jag har för litet huvudet (det är ju inte glasögonens fel utan min mamma + pappas) så de åker ned stup i kvarten. Går liksom inte att böja dem mer bakom öronen ... platt pekines c'est moi.
Telis - inte ens lite, lite manodepressiv??!!