• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Niebelungenringen (även det Wagner) på Operan var en riktig skräckis också. Maken till obekväma stolar byggda för dvärgar finns inte - och ingen paus. Scenen full av en massa pom-pommande struttande herrar.

Jag gillar balett och lagom långa fyndiga vackra pjäser med pauser.

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-18 11:18:17 följande:
    Det var någon här inne som hade sett uppsättningen från Moldavien ... vem var det?
    Ja inte var det jag! Även om varje dag med Livia känns som en surrealistisk teateruppsättning på ett språk jag inte behärskar ...
  • fru AM

Idag är hon på Aquaria med en liten dagisgrupp och skrämmer ihjäl regnskogsfiskarna ... Undrar om jag blir skadeståndsskyldig .-)

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-18 11:30:44 följande:
    AM - är hon så vild?! Du som visade sig vara Ernst Kirchsteiger på FB. Hon kan ju knappast fått det från dig?! Stämmer det där med myspys, barfota och tända ljus? Några av mina väninnor som gjort den där testen stämmer det verkligen på men så en person ... hon verkar inte förstå hur hon egentligen är funtad för hon blev Johan Glans "En glad prick som alltid har ett skämt på lager" och hon är den mest pessimistiska människa jag känner.
    Hon är glad, högljudd och bestämd ... Kan nog komma upp i en ljudnivå som inte ens de mest papegojvana Amazonas-fiskarna klarar av ...

Jag är nog en ganska så exakt kombo av Ernst och Marilyn - helt galet men om jag skärskådar mig själv så stämmer det ... Fast jag har renare fötter än Ernst

Har du gjort testet?
  • fru AM
    Ore skrev 2009-03-18 11:30:56 följande:
    Oj, opera och balett och grejer... Hög kulturnivå i tråden idag
    Ingen fara - jag drar snabbt ner nivån med Ernsts fötter!
  • fru AM

Nu är det dags att försöka rota fram lite lunch ur kylskåpet ... See ya all!

• fru AM
    muggles skrev 2009-03-18 16:03:49 följande:
    AM: på din beskrivning låter Livia och Moa rätt lika...
    Vi och våra små vildingar! Men de är roliga!
  • fru AM
    muggles skrev 2009-03-18 16:44:53 följande:
    Här blir ju - som vi säger i Götet - nog inga barn gjorda idag!
    Nä du får gå hem och göra fler vildingar istället!
  • fru AM

MSW: är så nyfiken på ert hus ...? Kan inte du inboxa mig en länk? Lovar att inte köpa det!

• fru AM

EA: skum tant! Skulle om jag var du definitivt boka in ett vul på tänkta dag 14. Någonting lurt är det i görningen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare