Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Barnkarusellen snurrar vidare

Hoppas jag inte gör er nervösa inför eventuella cafébesök på ön.

• Blivande fru L

AM - Bulle heter bulle. En kanelbulle kan kallas för en örfil. Det får man betala ungefär 2 euro för på cafét.

• Blivande fru L

Vill du ha en örfil till kaffet?

• Blivande fru L

Nej hörrni, nu sitter jag och fnittrar åt mina egna inlägg. Det betyder att det är dags att gå hem från jobbet.

• Blivande fru L

Allt, jag upprepar, ALLT är dyrt på den här ön!

Jag kan bjuda på både örfil och ostsemla om någon av er kommer hit så slipper ni göra bort er och dessutom bli ruinerade på stan.

• Blivande fru L

Nu har jag också sett eklateringsvideon. Pinsam! Men det är ok att bli rörd, Piggelin!

Tack för alla kramar idag och alla hejarop, det känns bra!

• Blivande fru L
    Ore skrev 2009-02-24 16:09:51 följande:
    Borde inte någon tala om för Victoria att hon är över 30, och att kungliga knoddar antagligen är som andra - de kommer inte på beställning. Eller kan vi ana någon typ av konspiration, de kanske redan fixat en läkare för ev ivf ifall det inte tar sig på första försöket?
    Jag tänkte också på det! De har hur som helst råd att ta den privata vägen, så det blir nog inga problem. Men stackars Vickan och Daniel, vilken press de kommer att ha på sig att avla ett kungabarn det första året efter bröllopet! Undrar var hon ska föda, förresten?
  • Blivande fru L

Grodan, vi får återkomma till semestertipsen när det närmar sig!

• Blivande fru L

Vill ni höra min fulaste svordom? Den är verkligen jätteful, så ni får hålla i er!

• Blivande fru L

Ok, här kommer den. Jag är lite nervös för att blir portad från BT, men va fan!

KUKSPYA!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare