Barnkarusellen snurrar vidare
Ahh, hade skrivit ett långt inlägg, och så var Matilda framme och tryckte på on/off knappen på datorn (den lyser ju blått så fint) och allt försvann. Grrr. Skitunge.
Får se om jag minns nu då...
Lappis - Det var fan i mig på tiden! (apropå läkaren som snart hittar hem)
Hoppas ditt uppsalabesök blir givande och att du får mer hjälp än "vänta och se".
AM - Blir nyfiken på hur du bor med trappuppgången och alla era renoveringar! Kan du inte ta lite bilder och lägga i galleriet?
Mrs B - Vad tråkigt med följetongen med Malte och hans stackars mage. Det verkar så himla segt med små barn och magåkommor. Det tar verkligen evigheter att bli av med skiten (visst även bokstavligt talat). Matilda har ju haft problem med vissa frukter som hon inte tål och varje gång hon får i sig något sådant tar det veckor att bli av diarrén och stora sår i rumpan. Nu har ju M inte magbesvär av Maltes kaliber tack o lov, kan bara tänka mig hur less du måste vara på allt. Styrkekram!
BS - Hoppas Iris piggar på sig! Ge henne en namnsdagskram från mig!
Apropå äcklig GI-mat så har jag oxå stött på några exempel de senaste dagarna. Man tappar sugen lite faktiskt... Det låter gott på pappret, men smaken har varit sådär. Men det är väl bara att ta nya tag.
EA - Kul att födelsedagsfirandet blev lyckat! Några fina presenter? (jag - materialistisk? Inte alls )
Muggles - Ja, ge dig inte ang reservdelen nu. Ligg på lite till så ska du se att de fixar det åt dig. Om inte annat bara för att bli av med dig. Har du inte gett dig på högsta chefen ännu så gör det. De släpper oftast det mesta anligt min erfarenhet
Telis - Vad trist att resan blev dyrare! Några tusen lät dessutom mycket i mina öron... När åker ni och vart???
Åhh. har jag glömt någon nu???