• MSW

Barnkarusellen snurrar vidare

Kanske inte krångligt, men det tar för mycket tid.. Och så är jag rädd att jag tröttnar..

• MSW

Telis: Nu har jag mailat en ny bild på A till galleriet! (vet inte hur ofta du kollar den mailen annars..)

• MSW

Page: blir det för dåligt får du väl färga håret mörkt igen? (fast då är 2500:- i sjön och en massa slit på håret i onödan)

• MSW

Annars får du färga det i någon ljusare mörkare färg (eh.. förstår du hur jag menar?) om det inte blir bra, så blir det iaf inte lika mycket i "onödan"..

• MSW

Då får vi hålla ögonen öppna efter dessa tecken.. Och försöka "bota"..

• MSW

Du får klippa det riktigt kort?? Fast det kanske inte ger ett snällare intryck..

• MSW

Tuff bild på mindre! Och kul att se snaily också!

Sitter här med en sovande son.. Räckte tydligen inte med de tre timmarna han sov i fm... Så allt är nog inte helt som vanligt med honom.. Men han är inte varm idag!

*vad var det mer jag tänkte kommentera*

• MSW

Godmorgon!

Cicci och Kängu: Lycka till idag!

Har inte sweetan börjat nya jobbet nu?

Idag hoppas jag på fint väder, (och det verkar inte helt fel..) Så att vi kan vara ute i trädgården, och plantera lite nya växter ist för de jag glömde ute en natt förra veckan och förfrös.. VILL INTE HA MER FROST NU!!

• MSW

Håller också åtminstone delvis med Telis och Lappis om Harriet! Vet en tant (en snäll och trevlig sådan, förvisso) som heter det och skulle inte få för mig att döpa en ev dotter till det!

• MSW

Vet ett flygplan som "heter" Bertil-Helge.. Vore kanske något..??

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare