Barnkarusellen snurrar vidare
Nenne: vitpeppar!!!
Izzie: jag håller med dig om våren. Älskar snö och skidåkning men nu får det banne mig vara bra! Det har börjat bli grönt på träden här i Götelaborg, härligt härligt.
Vi var ute och hälsade på kompisar som har hus idag; barnen fick leka på tomten på den nyinköpta rutschkanan (ssskana som Moa säger) och gunga (en urfinurlig bröllopspresent de fick). Faktum är att jag inte ens då längtar efter hus utan är helt nöjd med att bo i stan. Men inget fel i att "låna" kompisars tomt ibland
Moa har börjat med 3-ordsmeningar, skitkul. Och ibland kommer det långa haranger när man inte förstår ngnting. Men än så länge verkar hon inte frustrerad över detta - kanske för att hon ändå kan uttrycka rätt mkt. Jag har annars hört att barn kan bli otroligt frustrerade när de pratar och ingen förstår.
Jag känner mig otroligt utvilad och redo att jobba igen! Sedan älskar jag ju mitt jobb... Fast denna vecka ska jag gå en internkurs i ett jättetråkigt verktyg, urk vad totalt osexigt. Men hoppas kortveckan går fort så får jag börja med mina roliga grejer igen nästa vecka!